Zastanawiam się nad dwoma rzeczami:
1. Czy da się w wersji 10 osobowej zdemontować boczne ławki i zamontować kanapę 3 osobową (taką "w poprzek auta"). Czy to jest dostępne? Gdzie szukać? Czy są mocowania pasów i samej kanapy w każdej wersji czy tylko w takich, co oryginalnie miały taką kanapę? Czy ona jest składana czy nie? Może ma ktoś zdjęcia? Mówimy o aucie z roku 2000 (auta jeszcze nie mam więc nie mam jak sprawdzić).
2. Czy pasy były w wesji 10 osobowej zawsze czy tylko czasem? Czy miejsca mocowania są zawsze (do wkręcenia śrub). Czy to były biodrowe czy bezwładnościowe?
3. Czy 1HD-FT w HZJ78 to dobry pomysł? Czy rzeźba?
4. Jak się zabezpieczyć przed odpowiedzialnością w razie wypadku aby nie było kłopotów z racji aftermarketowego zderzaka (i rolek). Czy były jakieś homologowane płyty pod wyciągarkę pod oryginalny zderzak? Wiem, mało kto o tym myśli pytanie nie jest proste ale strzeżonego…. Tak się zastanawiam: standardowy zderzak + wyciągarka nie wystająca z syntetykiem + jakoś "wkomponowany" ślizg (albo pod jakąś klapką czy cuś…)
5.Dlaczego wszystkie wątki w dziale z materiałami wyświetlają się "file not found"
6. Właściwie to jestem w tym temacie zielony i wiem, powinienem zacząć od czegoś tańszego, mniejszego, prostszego ale po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że wcześniej czy poźniej trzeba będzie zmieniać, sprzedawać, kupować. No i oczywiście na tym tracić. Może lepiej od razu od czegoś sprawdzonego tyle, że przerabiać i doposażać w miarę możliwości…Sam nie wiem...
Parę pytań HZJ78
Moderator: luk4s7
Re: Parę pytań HZJ78
witam
ad 5 - usuń z adresu strony słowo "forum" i się wątki ukażą
ad 5 - usuń z adresu strony słowo "forum" i się wątki ukażą
Re: Parę pytań HZJ78
1. Montaż kanapy wcale nie jest taki łatwy. Nie masz w samochodzie ani jednego mocowania do takiego rozwiązania. Ani otworów w podłodze, ani w słupkach ani nigdzie. Musisz dokupić specjalne uchwyty pasów itp. Nie ma nawet wzmocnien pod pasy w słupkach.
2. Zależy od rynku. Pasy biodrowe noe są pasami bezwładnościowymi. Mocowań jak wyżej do normalnych pasów brak.
3. Bardzo fajny pomysł ale łatwiej 1HDT. I tak czeka Cię zmiana skrzyni boegów, dzwona, blachy zakrywającej skrzyni i kilka innych pierdół. Innym rozwiązaniem jest modyfikacja skrzyni. Biegi są troszku krótkawe. Można zmienić skrzynię na wersję od benzyny ale czeka Cię i tak trochę puzli włącznie z wymianą wałka sprzęgłowego.
4. Homologowanych to tylko oryginał ale jak tego nie masz to kupne nowe w ASO to majątek. Nawet nie pytaj o koszty. Pozostaje używka od kogoś kto zdejmował. Wyciągarka w oryginalnym zderzaku raczej nie będzie robiła problemów.
5. Kolega Ci odpowiedział.
6. Też jestem zielony i obecnie składam rower zabytkowy.
2. Zależy od rynku. Pasy biodrowe noe są pasami bezwładnościowymi. Mocowań jak wyżej do normalnych pasów brak.
3. Bardzo fajny pomysł ale łatwiej 1HDT. I tak czeka Cię zmiana skrzyni boegów, dzwona, blachy zakrywającej skrzyni i kilka innych pierdół. Innym rozwiązaniem jest modyfikacja skrzyni. Biegi są troszku krótkawe. Można zmienić skrzynię na wersję od benzyny ale czeka Cię i tak trochę puzli włącznie z wymianą wałka sprzęgłowego.
4. Homologowanych to tylko oryginał ale jak tego nie masz to kupne nowe w ASO to majątek. Nawet nie pytaj o koszty. Pozostaje używka od kogoś kto zdejmował. Wyciągarka w oryginalnym zderzaku raczej nie będzie robiła problemów.
5. Kolega Ci odpowiedział.
6. Też jestem zielony i obecnie składam rower zabytkowy.
Re: Parę pytań HZJ78
AD 6. Na rowerze łatwiej się doktoryzować...HZJ78 to już wyzwanie dla dr hab.