i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Moderator: luk4s7
i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Witam!
W końcu doczekałem się mojej pierwszej Toyoty Land Cruiser LJ 70 LX z 1990 roku z silnikiem 2,4 turbo doładowanym o mocy 90KM (2ltII) w której mam jeszcze sporo do zrobienia jednak nie przejmuje się tym tylko ciesze się z jazdy i jej wyglądem
W Przyszłości planuje: wybrać się na TLC 2012 ; lift zawieszenia +2' na zawieszeniu ; oponki max 32' ; snorkel plus porządne zderzaki i progi własnej roboty;) Jak na razie myślę ze wystarczyło by mi to aby użytkować zgodnie z przeznaczeniem samochodu .
Pozdrawiam.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
W końcu doczekałem się mojej pierwszej Toyoty Land Cruiser LJ 70 LX z 1990 roku z silnikiem 2,4 turbo doładowanym o mocy 90KM (2ltII) w której mam jeszcze sporo do zrobienia jednak nie przejmuje się tym tylko ciesze się z jazdy i jej wyglądem
W Przyszłości planuje: wybrać się na TLC 2012 ; lift zawieszenia +2' na zawieszeniu ; oponki max 32' ; snorkel plus porządne zderzaki i progi własnej roboty;) Jak na razie myślę ze wystarczyło by mi to aby użytkować zgodnie z przeznaczeniem samochodu .
Pozdrawiam.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
gratulacje, witamy w Clubie . Wpierw pojeździj z rok a później zacznij motać.
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Gratulacje, wiele bym dał za dostępną 76...
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Tez tak myślę dlatego napisałem ze w przyszłościGałka pisze:gratulacje, witamy w Clubie . Wpierw pojeździj z rok a później zacznij motać.
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Ja np. teraz zamiast kół 33 wpakowałbym 35 cali albo i większe. Może ktoś się kiedyś ze mną zamieni.... Pojeździj, zobaczysz.....
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
35 to tylko do hzj lj nie wydoli (do osiołka max 32,33 cale nie więcej)Cruiser pisze:Ja np. teraz zamiast kół 33 wpakowałbym 35 cali albo i większe. Może ktoś się kiedyś ze mną zamieni.... Pojeździj, zobaczysz.....
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Nie wiem do czego chcesz używać 70siatki, ale jeżeli zgodnie z przeznaczeniem to co najmniej 33x10,5 MT BFG KM2(zwłaszcza że planujesz lift). Nie popełniaj tego błędu co ja, bo juz raz kupiłem za małe kółka do tego auta i musiałem dwa razy płacić. Pomiędzy 31 a 33 nie ma wielkiej róźnicy na szosie, biegi się lekko wydłużają, za to w terenie jest spora, no i wyglad sie poprawia
31" AT może być ew na zimę
Pozdr Sebastian
31" AT może być ew na zimę
Pozdr Sebastian
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Mam lift rzędu 60mm, zaczynałem od 31x10,5", później miałem 32x11,50 a teraz mam ostatecznie 33x10,5 i jest to najlepszy rozmiar do silnika 2lt. Wszystkie były BFG MT. Dobrze się prowadzi i w stosunku do 32" ma lepszą dynamikę jeśli w przypadku LJ można mówić o dynamice
Jeździć, jeździć i dopiero motać i jeśli już to unikać półśrodków.
Jeździć, jeździć i dopiero motać i jeśli już to unikać półśrodków.
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Macie racje tez myślałem o 32 albo 33 i oponach typu MT ale Tym samochodem będę jeździł po czarnym więcej dojeżdżając do pracy a w weekendy myślałem pojeździć po bezdrożach nie jakieś rajdy mocne upalanie i topienie to na razie mnie nie interesuje ze względu na mój budżet. Wiec na moje potrzeby myślę ze 31 wystarcza a jeśli miałbym robić jakieś modyfikacje to jak napisałem wcześniej w przyszłości
pozdrawiam
pozdrawiam
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
A ja do J70 z silnikiem 2lt jestem fanem opon w rozmiarze 31'. Jeżdżę 5 lat, często w ciężkim terenie i nigdy nic nie ukręciłem. Moim skromnym zdaniem wysoka opona jest potrzebna tylko jak jedzie się w jakimś rajdzie i trzeba przejechać koleinami wyżłobionymi przez poprzedzające samochody. Większa opona to większe siły działające na układ napędowy i kierowniczy, oraz spadek mocy.
- mlodyy
- Klubowicz
- Posty: 634
- Rejestracja: 29 paź 2007, 13:58
- Auto: Zuzanki 4x4 ;-) razem 8x8
- Kontakt:
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Popieram zdanie Fobosa ja też śmigam LJ na 31 " BFG MT KM2 i jestem zadowolony, nawet zrobienie traski po asfalcie nie jest uciążliwe. Wiadomo w głębokich koleinach może zabraknąć prześwitu ale do użytkowania na co dzień ideał.
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Przednie kule porobione most wypłukany olej zalany uszczelniacz flanszy reduktora także wymieniony Mechanika z głowy . Jako ze kupiłem samochód po delikatnym puknięciu Toyka doczekała się wizyty u lakiernika
zdjęcia w krotce
Pozdrawiam
zdjęcia w krotce
Pozdrawiam
Re: i wkoncu sie doczekalem LJ 70
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
I po wymianie uszczelniacza oraz łożyska kul powinienem elementy wypiaskować i pomalować ale niestety nie było na to czasu.
Zaciski poczyszczone i pomalowane farba Hameraid.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
i Toyka w koncu do lakiernika
Uploaded with ImageShack.us
Przy składaniu wszystkie drzwi oraz błotniki wylane środkiem antykorozyjnym - Fluidol.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Jeszcze zostało założyć progi oraz koło zapasowe, a później lać paliwo i cieszyć się jazda
Pozdrawiam Rafał.