Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Adam
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 20 maja 2009, 12:05
Auto: LC120,2xHDJ100,Partol:)

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: Adam »

Bartek, Max dobrze pisze, nie bój się hybryd wg wszystkich analiz sa dużo mniej awaryjne niz tradycyjne auta, poprostu silnik dla tego samego przebiegu robi ok 30% mniej obrotów. Ja mam od 4 lat, zrobilem duzo km i jestem bardzo zadowolony, przede wszystkim jest super komfort, na skrzyzowaniach i jak wolno jedziesz nie ma drgan od silnika [mam v8 i tak to jest wyczuwalne] i jest absolutnie cicho.
Ja bym dziś w życiu hybrydy nie zamienil na inne auto. Na forach w stanach goście chwalą sie przebiegami nawet po 500tys mil, bez szczegolnych problemow. Toyka rzeczywiście dopracowala perfekt ta technologie.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8335
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: Rokfor32 »

W toyce to jest niestety dosyć mocno skomplikowany układ. Puki działa - ok. Jak przestanie - schodki są niemałe. W Stanach może i 500 tysi mil robia. U nas pewnie zreszta też - problemem jest jednak permanentne kręcenie liczników - więc tak na prawde jak nie kupujesz w salonie - to nie masz pewności ile auto ma nalotu.

Hybrydy toyoty to zmiksowanie już całkiem zaawansowanego silnika, z silnikiem elektrycznym/generatorem Z całkiem wysokim napięciem), i automatyczną skrzynką, na dokładkę sterowana w całości elektrycznie :wink: . W Isla miałem z kilkoma do czynienia - i powiem tak: po dzwonie to zwykłe przestawienie wraka w pozycje N, coby sie zechciał toczyć po placu już robiło poważne schody ... :mrgreen:

Awatar użytkownika
nieludzki
Klubowicz
Posty: 560
Rejestracja: 05 gru 2009, 02:11
Auto: HDJ 80 4,2 TD '93; Hilux 2,4 TD '98
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: nieludzki »

no i stało się... od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem kolejnej "JOTOTY"... Highlander rocznik 11/2002, 3ooo cm3, automat, benzyna, napęd na 4 "łapy"...

pierwsze wrażenia:
-cichutko,
-mięciutko,
-skrzynia automatyczna jak w skuterze-płynnie,zero szarpnięć,
-spalanie na trasie- raczej wolna jazda w trudnych warunkach zimowych-11l/100km.
-dużo miejsca w środku,
-oryginalne radio z działającym "kaseciakiem" :D

to było in plus

a teraz minusy:
-jak dla mnie za nisko od ziemi... :mrgreen:
-dużo przycisków, które nie mam pojęcia do czego służą... :?
-częstotliwość skali radia przeskakuje co 0,2 i nie mogę słuchać mojej ulubionej stacji radiowej (96,2)- mam do wyboru 96,1 lub 96,3... :cry:
-butla z gazem w miejscu koła zapasowego, koło zapasowe w miejscu wolnej przestrzeni bagażowej... :evil:

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: consigliero »

No właśnie to radio powinno być od razu w in minus

endurance
Klubowicz
Posty: 1442
Rejestracja: 26 gru 2007, 17:59
Auto: Hilux - owocow?z
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: endurance »

Panowie, ale z radiem nie ma żadnych problemów trzeba zmienić tylko krok syntezy z zachowaniem działania RDS. Każdemu prawdziwemu elektronikowi więcej zajmie odkręcenie i znalezienie schematu niż samo działanie.
Poniżej znalezione w necie - nie znam tych firm, dopytajcie tylko co ile zrobią "krok" i czy gwarantują działanie RDS-u z tym samym "krokiem"
Kraków
http://nawigacjakrakow.pl/inne-uslugi/k ... a-eur.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kielce
http://elektronikmedia.pl/sklep/index.php?i4,serwis-cb" onclick="window.open(this.href);return false;
Warszawa
http://mikar.com.pl/serwis.php?go=toyota" onclick="window.open(this.href);return false;

to wiedzący
wojciech endurance
www.polkasteam.pl

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: consigliero »

Istotnym w powyższym wywodzę jest słówko " prawdziwemu elektronikowi" bo już do słowa "każdemu" tak bardzo bym się nie przywiązywał .

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: consigliero »

Istotnym w powyższym wywodzę jest słówko " prawdziwemu elektronikowi" bo już do słowa "każdemu" tak bardzo bym się nie przywiązywał .

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: consigliero »

A jednak się wysłał , tylko po wczorajszej poprawce Tapatalk , znów zachowuje się mniej przewidywalnie

Awatar użytkownika
nieludzki
Klubowicz
Posty: 560
Rejestracja: 05 gru 2009, 02:11
Auto: HDJ 80 4,2 TD '93; Hilux 2,4 TD '98
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: nieludzki »

o... ? a ja nie widzę swojego wczorajszego posta... :?:
sądząc po Waszych odpowiedziach, jednak gdzieś tam jest widoczny...
pozdrawiam i wyruszam na poszukiwanie magików elektroników... :D

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: Addams »

Teraz widać? Popatrz Bartek

Awatar użytkownika
nieludzki
Klubowicz
Posty: 560
Rejestracja: 05 gru 2009, 02:11
Auto: HDJ 80 4,2 TD '93; Hilux 2,4 TD '98
Kontakt:

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: nieludzki »

Addams pisze:Teraz widać? Popatrz Bartek
już widać :D

dzięki Adam

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mariano
Posty: 37
Rejestracja: 24 paź 2013, 14:07

Re: Toyota Highlander V6 3l. -warto...?

Post autor: mariano »

Dyskutowałem ostatnio z kolegą o hybrydach, on w ogóle uważa to za jakiś dziwny "twór" - on twierdzi że dwa silniki to podwójny problem z ewentualną naprawą, czy też ogólnie że to droga technologia. Ja ostatnio czytałem że to właśnie oszczędność - http://www.iparts.pl/artykuly/budowa-na ... y,129.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale też te silniki są o wiele dłuższej żywotności

ODPOWIEDZ