J15 złosiowy fabrika

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: Cruiser »

W pełni się z Tobą się zgadzam. Ja też rok temu chciałem kupić FJa ale temat miał więcej minusów niż plusów. Myślałem o używanym, bardziej do zabawy. Na Florydzie większość aut ma napęd 2x4 a tam gdzie często spotyka się 4x4, czyli np. w NY auta są strasznie zdemolowane. Oglądałem je i tu i tam i sam stan dróg na północy pozostawia często wiele do życzenia. A narzekamy na swoje. :roll:
Swoją drogą dzisiaj widziałem jednego żółtego za 7990 USD. :shock: Cena jak za czapkę śliwek nie biorąc pod uwagę całego tego haraczu przy sprowadzeniu. Ale i tak kiedyś FJ będzie stał u mnie pod domem.... Nie odpuszczę mu, tym bardziej, że moja żonka też lubi auta w stylu retro. :lol: Jak znudzi jej się Mini to FJ będzie kolejnym autem. :twisted: Póki co zabawa małym pociskiem też daje dużo frajdy.... :D

Pneumatykę o ile się nie mylę zawsze możesz wywalić gdybyś się rozmyślił. :wink:
Sprawdź czy nie pyrka Ci narożnik podszybia z zewnątrz z prawej strony. Można nawet ręką sprawdzić czy nie drga. Wymiana na gwarancji trwa 5 minut ale ten nowy dobrze przylega. Ten kłopot miało niemało ludzi i nawet na niemieckich forach to opisywali. Mi jeszcze coś ćwierka też w tym samym rejonie przy dodawaniu gazu ale jakoś po przejażdżce HZJ o tym zapominam. :lol:

Pozdro

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: zlos »

Właśnie siedzę w serwisie i sprawdzają mi zawias / mocowanie silnika z lewej strony. Przy zmianie na obciążenia silnika stuka. Przebieg 1450 km :shock:

Dodatkowo wlatują osłony i kilka bajerów, moja żona dorwała się do katalogu akcesoriów :roll:

Gałka
Sąd Koleżeński
Posty: 4425
Rejestracja: 05 kwie 2007, 21:04
Auto: HZJ73 3w1
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: Gałka »

zlos pisze:
Dodatkowo wlatują osłony i kilka bajerów, moja żona dorwała się do katalogu akcesoriów :roll:
fajną masz żonę, moja woli katalog mebli kuchennych :D

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: zlos »

Gałka pisze:fajną masz żonę, moja woli katalog mebli kuchennych :D
Moja też, ale nie odmawia innych świecidełek ;)

Przykład - nakładki na lusterka. Bo ładne ;)

Pod autem mam już osłony, w środku gumowe dywany i wykładziny, zostało jeszcze kilka pierdołek na poniedziałek i wsio :)


OK. Jestem po VTG i wszystko wskazuje na to, że w serii do bardzo daleko do fabrycznych 190km/420Nm.
Proszę, oto wykres:
Obrazek

Zastanawiam się, czy nie reklamować w Toyocie brakujących 30 koni i 40 Nm. Macie z tym jakieś doświadczenia (mam na myśli reklamację)?

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: zlos »

Przepraszam za post pod postem. Wyższa kreska jest już po wstawieniu power boxa.

Awatar użytkownika
Maru123
Posty: 427
Rejestracja: 14 cze 2011, 14:34
Auto: KDJ95 02'
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: Maru123 »

ale bieda... :roll: najprzyjemniej pod tym względem wypada chyba koncern VAG gdzie prezenty od fabryki np. w TDI są rzędu 10-15% w stosunku do serii :roll:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18029
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: kylon »

Jeśli wykres nie zawiera błędów to pojazd jest nie zgodny ze specyfikacją sprzedaży.
He he- ciekaw jestem jaka będzie odpowiedź.
Ja nie uzyskałem odpowiedzi na żadne z trudnych pytań związanych z mechaniką i błędami wykrytymi w EPC :wink:

finger
Posty: 916
Rejestracja: 03 maja 2011, 00:02
Auto: HZJ73
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: finger »

skopokojnie, to hamownia podwoziowa a nie silnika. W zaleznosci jakie ustawienia gosc kilnal, to taki masz finalny efekt. Krotko mowiac hamownia mierzy moc na kolach a nie na silniku, straty mocy ustawia sie jako stala.

Patrz na przyrost mocy.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18029
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: kylon »

I wszystko jasne. Dobrze że ktoś miał kiedyś do czynienia z 1/4 mili :wink:

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: zlos »

Dyskusja o wyższości pomidorów nad kabaczkami, czyli hamownia podwoziowa kontra imperium przeniosła się tutaj:
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=6889" onclick="window.open(this.href);return false;

(tak dla porządku i potomnych)

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: zlos »

Wykres można powiesić w toalecie. Silnik dzisiaj rano wypluł błędy, auto stoi i czeka na serwis.
Power box zwinięty i przygotowany do młotkowego pogrzebu.

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: Rafi »

Czyli niestety nic się nie zmieniło jeśli chodzi o "grzebalność" w Denso :?

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: zlos »

Wszystko na to wskazuje, że TRD dobrze zabezpieczyło dostęp tak, że cena 9k pln za ichniego boksa nagle okazuje się interesująca ;)

Sprawdzam w DE ile tam kosztuje ten boks.

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: zlos »

Wczoraj wieczorem wsadziłem światełka dzienne, Philipsa 2x4 LED. Działają, o dziwo.

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: J15 złosiowy fabrika

Post autor: Cruiser »

A gdzie? Jakaś fota? Ja mam automatyczny włącznik i cały czas na ksenach jeżdżę.

ODPOWIEDZ