Syberia co można zobaczyć.

Moderator: luk4s7

michdom74
Posty: 28
Rejestracja: 28 sty 2011, 12:09
Auto: KZJ78
Kontakt:

Syberia co można zobaczyć.

Post autor: michdom74 »

Witam serdecznie i chcę pokusić Syberią :lol: . Od czasu do czasu przewija się ten temat. Nie znam się zbyt na off roadzie (mam nadzieję, że się poznam), ale po Syberii jeździłem sporo (po wariacku głównie passatem, po każdej podróży praktycznie wymiana zawieszenia, ale jakoś nie stać mnie było na dżypa). Polecam piękne trasy Chakasji i Tuwy, z Polski można tam dojechać spokojnie w 5 dni, pojeździć tydzień i wrócić w kolejne 5, taka wyprawa na 3 tyg. Góry Sajany, tajga, stepy taka Syberia w miniaturze. W Tuwie można się załapać do oglądania wielbłądów na południu i reniferów na północy. Dwa razy byłem nad Bajkałem, to już trochę daleko, ale passatem we trzech przejechaliśmy od Irkucka do Polski w 3,5 doby jadąc non-stop, auto prawie się nam rozleciało :-). Obecnie na jakiś czas jestem w Jakucku, gdyby ktoś chciał odwiedzić te tereny to chętnie pomogę coś zorganizować.

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: Syberia co można zobaczyć.

Post autor: consigliero »

Dawaj więcej , mapki, zdjęcia, fotki , linki itp. 8)
PozdrawiaM

michdom74
Posty: 28
Rejestracja: 28 sty 2011, 12:09
Auto: KZJ78
Kontakt:

Re: Syberia co można zobaczyć.

Post autor: michdom74 »

Nie jestem do końca przygotowany bo większość fotek została na komputerze w Polsce, ale kilka fot z Chakasji:

Obrazek
Obrazek
stepy Chakasji, te kamienie to starożytne grobowce

Obrazek
Obrazek
miejscowe "klimaty"

Obrazek
Obrazek
Sajańska tajga

Obrazek
przełęcz sajańska, 2200 mnpm, widać nasz busik, akurat wtedy jechałem busem L300 ale RW

Obrazek
i trochę off roadu

jak zacznę śmigać toyotką więcej poza Jakuck to cyknę jakieś miejscowe zdjęcia, na razie to -40 i totalne mgły tak, że poza miasto się nie chce nosa wychylać

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2143