Filtr K&N - konserwacja

... czyli jak usprawnić swoją Toyotę

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18024
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Filtr K&N - konserwacja

Post autor: kylon »

Niezależnie jakiej fimy jest filtr stożkowy (K&N, Dragon czy JR) myje się go w ciepłej wodzie po rozpuszczeniu syfu w specjalnym płynie do czyszczenia. Można teoretycznie użyc jakiegoś detergenta. Myje się go w silnym strumieniu z kranu ale nie myjką ciśnieniową. Pucować aż siatka osiagnie biały kolor (na mokro szary). Następnie powiniem wyschnąć w temperaturze pokojowej. Po wyschnięciu popsikać olejkim z buteleczki nr 2 z zestawu. Zestaw do myci akosztuje chyba koło 5 dych.

Kwiatec

Post autor: Kwiatec »

po tych czynnościach przyrost mocy o 25% a jak są magnetyzery to nawet 42% polecam sprawdzone ;)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18024
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Filtra takiego nie należy tylko używać w terenie przy dużym zapyleniu. Jest przeznaczony bardziej dla pojazdów SUV lub do jazdy wycieczkowo-miejskiej. Ja na ten przykład zakładam do pojazdu 4x4 cywilnego.

czobi
Klubowicz
Posty: 4096
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Post autor: czobi »

ufffff 8)

juz myslalem kylon ze caly porzadek swiata wywaliles do gory nogami
i chcailem jutro ze dwa takie zakladac i miec 190KM w hilu :lol:

ODPOWIEDZ