Z ciekawości spytam (tak, wiem, zrobił się off topic), dzięki jakim właściwościom 90-ka będzie dzielniejsza w terenie od KZJ-ta?francek pisze:Wyprawówkę już ma. Do niczego innego niestety to się nie nadaje.
Dyskusja o wyższości Świąt czyli dlaczego Toyota jest lepsza
Moderator: luk4s7
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
Toyota generalnie nie nadaje się do terenu W sensie takim jakim ja rozumiem teren rzecz jasna. Jest za ciężka, ma za słaby silnik i gów....ne mosty.
Do pojazdówek na żwirowniach, lekkim błotku czy po wydmach jak najbardziej.
No może za wyjątkiem nieźle zmotanej BJ-tki ( czyt. silnik z Supry, mosty z laplandera lub zaniemoga itp itd.)
Uwaga ta zresztą dotyczy większości fabrycznych marek pojazdów tzw. terenowych
Niemniej jednak Toyota obok G-wagen to w/g mnie najbardziej legendarne niejazdy terenowe jakie istnieją.
Oprócz Dyskoteki rzecz jasna
Do pojazdówek na żwirowniach, lekkim błotku czy po wydmach jak najbardziej.
No może za wyjątkiem nieźle zmotanej BJ-tki ( czyt. silnik z Supry, mosty z laplandera lub zaniemoga itp itd.)
Uwaga ta zresztą dotyczy większości fabrycznych marek pojazdów tzw. terenowych
Niemniej jednak Toyota obok G-wagen to w/g mnie najbardziej legendarne niejazdy terenowe jakie istnieją.
Oprócz Dyskoteki rzecz jasna
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź na pytanie. Chyba wszystko jasnefrancek pisze:Toyota generalnie nie nadaje się do terenu W sensie takim jakim ja rozumiem teren rzecz jasna. Jest za ciężka, ma za słaby silnik i gów....ne mosty.
Do pojazdówek na żwirowniach, lekkim błotku czy po wydmach jak najbardziej.
No może za wyjątkiem nieźle zmotanej BJ-tki ( czyt. silnik z Supry, mosty z laplandera lub zaniemoga itp itd.)
Uwaga ta zresztą dotyczy większości fabrycznych marek pojazdów tzw. terenowych
Niemniej jednak Toyota obok G-wagen to w/g mnie najbardziej legendarne niejazdy terenowe jakie istnieją.
Oprócz Dyskoteki rzecz jasna
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
OK. francek, cenię twe doswiadczenie przyjacielu, ale...francek pisze: Niemniej jednak Toyota obok G-wagen to w/g mnie najbardziej legendarne niejazdy terenowe jakie istnieją.
Używam "niejazda" w stylu: 200 km asfaltem na zlocik w przyjemnym towarzystwie (tempo 160) , troche błotka, podjazdów, zjazdów i powrót w tempie do domciu.
Śmierdzący gnój i wyciąganie padliny psów kołami na winchu mnie brzydzi.
Do rodzinki 300 km sprawnie w 4 godziny i sam dojazd 2 km gliną między polami.Dobrze,że jest parę drzew - jesienią jedyna pomoc. Potem powrót tego samego dnia.
A jak spacerkiem, to lekko 800 km na zbiorniku zrobię.
Teraz mi powiedz jak mam to zrobić zmotą-rurakiem i że Toyka jest be.
Chętnie też zamienię na innomarkowe co-nieco tylko zrób wykład, co jest mniej awaryjne, równie lekkie i sprawne w terenie i poza nim.
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
Nudy..... Panie
Do tej marki nic mnie nie przekona i tyle.
Drogo w zakupie, drogo w serwisie, części nie ma itp. itd. już mi się niechce 100-raz o tym gadać.
A co do Twoich argumentów mój drogi to zrobisz to każdym autem 4x4.
Choćby i Jeepem Cherokee albo Suzuką Grand Vitarą.
Uwierz mi
Do tej marki nic mnie nie przekona i tyle.
Drogo w zakupie, drogo w serwisie, części nie ma itp. itd. już mi się niechce 100-raz o tym gadać.
A co do Twoich argumentów mój drogi to zrobisz to każdym autem 4x4.
Choćby i Jeepem Cherokee albo Suzuką Grand Vitarą.
Uwierz mi
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
Znasz Jeepa, który zejdzie poniżej 9/100?
Vitarka sie tez nie łapie. Za mała.
Vitarka sie tez nie łapie. Za mała.
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
chwila, chwila, to nie ja cie przekonuję do marki, lecz ty przekonaj mnie, że masz słuszność mowiąc nie toyota.
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
Ale może sobie być i Toyota
Wolność jest przecież.
Jeepa znam np 2.5 d lub zagazowany 4.0 ( ekonomicznie tyle samo co 9l ON)
Grand Vitara nie jest aż tak mała. Ponadto istnieje jeszcze Pajero, Terrano, Patrol, Maverick i parę innych modeli pojazdów 4x4
Ja jak widzisz z lekka sobie lecę z legendy tej marki A lecę bo lubię, raz, że używam, dwa że bacznie obserwuję wyniki na róznego rodzaju rajdach
Nikogo do niczego nie przekonuję bo i po co
Wolność jest przecież.
Jeepa znam np 2.5 d lub zagazowany 4.0 ( ekonomicznie tyle samo co 9l ON)
Grand Vitara nie jest aż tak mała. Ponadto istnieje jeszcze Pajero, Terrano, Patrol, Maverick i parę innych modeli pojazdów 4x4
Ja jak widzisz z lekka sobie lecę z legendy tej marki A lecę bo lubię, raz, że używam, dwa że bacznie obserwuję wyniki na róznego rodzaju rajdach
Nikogo do niczego nie przekonuję bo i po co
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
Zarrrrraaz, nie uchylaj się maestro. Miało byc - nie Toyotafrancek pisze:Ale może sobie być i Toyota
Wolność jest przecież.
Jeepa znam np 2.5 d lub zagazowany 4.0 ( ekonomicznie tyle samo co 9l ON)
Grand Vitara nie jest aż tak mała. Ponadto istnieje jeszcze Pajero, Terrano, Patrol, Maverick i parę innych modeli pojazdów 4x4
Ja jak widzisz z lekka sobie lecę z legendy tej marki A lecę bo lubię, raz, że używam, dwa że bacznie obserwuję wyniki na róznego rodzaju rajdach
Nikogo do niczego nie przekonuję bo i po co
Jak widzisz, też na markę nie mam parcia...ale znowu 6x pudło mój drogi. Jedźmy od tyłu: Maverick - który TII, czy nowszy (nie ta trwałość), Patrola ciężar dyskwalifikuje (ma być równie lekkie), Terrano - napęd na tył po czarnym, śmignij tym 170 na łuku drogi , Pajero najbliżej, ale poniżej 10/100 nie schodzi. GV jest też na czarnym 4x2 i odpada. A na finiszu Jeep 2,5 d 170 km/h zna tylko z wyobraźni i za ciężki jest niestety.
Znaczy.... nie znam się, ale znowu czekam na przykład, co zamiast tej nudnej Toyki .
Re: Dyskusja o wyższości Świąt czyli dlaczego Toyota jest lepsza
Fajnie na poprawę humoru poczytać przed snem rozmowę "piernika z wiatrakiem"
Re: Dyskusja o wyższości Świąt czyli dlaczego Toyota jest lepsza
pierw zalozcie 33"-35" oponki na te jeepy, terrany, opelki i vitary bez zmian pszelozen w reduktorach mostu i innych super duper tuninguw zelaza - i wtedy poruwnajcie czy dojado tak daleko i tyle jak TLC escze NP staruszek mozy ruwnacsie, ale to juz traktor a nie limuzyna jak GR czy Y61 kture i tak ciongle problemy z silnikami
Re: Jesienny Rajd Coyotów - 13.12.2009
Franc!!! cieszę się ze Toyota dała ci w DU.PĘĘĘ te marki które wymieniłeś mogę na wstecznym zrobić, oczywiście bez laplanderów i innych Wych,ujek, scigam się ciężką krową i nie wiem o czym ty bredzisz uważam ze raz zrobiona Toya bedzie lepiej robić w terenie jak te popierdułki ktore wymieniłeśfrancek pisze:Toyota generalnie nie nadaje się do terenu W sensie takim jakim ja rozumiem teren rzecz jasna. Jest za ciężka, ma za słaby silnik i gów....ne mosty.
Wszystkie Cip.... mają Jeepy
z wielkim Szacunkiem dla kierowników tej marki, mam wielu kolegów w jeepach i znają moją opinię na temat tej marki wytyczyłem kiedyś 70 tką trasy dla tych Je... i co !??? jak myślisz dodam ze 85% było zmotanych na maxa
Re: Dyskusja o wyższości Świąt czyli dlaczego Toyota jest lepsza
Wszystko OK.
Jednak mówiąc Toyota nie myslę - zmota.
Chcę jak wyzej - po czarnym 4x4 tempo 170, po błotku wierzchem, winchem w razie wpadki, bardzo oszczędnie i bez wierzgania sprzętu w najmniej spodziewanym momencie.
Maestro Francek - czekamy.
Jednak mówiąc Toyota nie myslę - zmota.
Chcę jak wyzej - po czarnym 4x4 tempo 170, po błotku wierzchem, winchem w razie wpadki, bardzo oszczędnie i bez wierzgania sprzętu w najmniej spodziewanym momencie.
Maestro Francek - czekamy.
Re: Dyskusja o wyższości Świąt czyli dlaczego Toyota jest lepsza
Muszę się wtrącić bo albo dyskutujecie o terenówkach (francek) albo o lepszych SUV-ach (LECH) ale patrząc na filmy LECH-a z piaskowni to przekonuję sie do zdania Francka i rozumie że to była impreza bez ciśnienia.
Re: Dyskusja o wyższości Świąt czyli dlaczego Toyota jest lepsza
onasz - nie napiszę Ci, co "lepszy SUV" powiedział na te jamy na filmikach bo mi nie wypada.