Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 sty 2015, 15:07
Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
Witam.
W moim landku mam problemy z zapalaniem, trochę poddymia na luzie i zaczął stukać do 1700 obr jak przyspieszam. Miałem podobny objaw kiedyś , ale to był zapchany zawór agr, ale teraz jak byłem na komputerze to wyszły mi duże korekty na wtryskiwaczach. Znalazłem polecaną firmę, która zajmuje się regeneracją wtryskiwaczy, ale na ich stronach doczytałem , że przyczyną może być opiłkująca pompa wysokiego ciśnienia. Pytanie jest takie, czy wyciągać pompę z wtryskami, czy poczekać na rozbiórkę wtrysków. i Jeszcze jedno pytanie, czy demontować cały zbiornik do czyszczenia jak okaże się , że są opiłki, czy wystarczy wymienić filtr paliwa i będzie dobrze. Poz.
W moim landku mam problemy z zapalaniem, trochę poddymia na luzie i zaczął stukać do 1700 obr jak przyspieszam. Miałem podobny objaw kiedyś , ale to był zapchany zawór agr, ale teraz jak byłem na komputerze to wyszły mi duże korekty na wtryskiwaczach. Znalazłem polecaną firmę, która zajmuje się regeneracją wtryskiwaczy, ale na ich stronach doczytałem , że przyczyną może być opiłkująca pompa wysokiego ciśnienia. Pytanie jest takie, czy wyciągać pompę z wtryskami, czy poczekać na rozbiórkę wtrysków. i Jeszcze jedno pytanie, czy demontować cały zbiornik do czyszczenia jak okaże się , że są opiłki, czy wystarczy wymienić filtr paliwa i będzie dobrze. Poz.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2512
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
a jakie auto i jaki silnik?
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
KD-FTVseburaj pisze:zapewne KDFTE
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
niech mu będzie "fał"
i tam chyba jeszcze dwójka jest na przedzie...
i tam chyba jeszcze dwójka jest na przedzie...
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
1KD- 3 litry
2KD- 2,5 litra
2KD- 2,5 litra
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
i w obydwu nienaprawialne elektromagnetyczne denso
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 sty 2015, 15:07
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
Toyota Land Cruiser IV, SUVkpeugeot pisze:a jakie auto i jaki silnik?
3000 cm³
Moc 164 KM / 121 kW z roku 2005 przebieg mam 236 tys. myślę , że nie kręcony.
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
Po pierwsze użyj trochę opcji "szukaj" na forum, bo jest o tym wiele tematów.
Po drugie wtryskiwaczy CR Denso się nie regeneruje, co najwyżej czyści. Regeneruje je niby Denso Polska, ale tak naprawdę dostaje się w zamian za swój wtryskiwacz coś co jest niby po fabrycznej regeneracji. Firmy twierdzące, że Denso regenerują w rzeczywistości je jakoś tam czyszczą co czasami ma jakiś skutek na chwilę, a czasami nie ma żadnego. Przebieg masz taki, że wtryski jak najbardziej mogą być skończone, chociaż oczywiście zdarzają się i takie egzemplarze, które do 300 tys. dają radę z oryginalnym wtryskami.
Aha, i nie masz Land Cruisera IV, bo nie ma takiego samochodu. Masz Land Cruiser J12 z silnikiem 1KD-FTV
Po drugie wtryskiwaczy CR Denso się nie regeneruje, co najwyżej czyści. Regeneruje je niby Denso Polska, ale tak naprawdę dostaje się w zamian za swój wtryskiwacz coś co jest niby po fabrycznej regeneracji. Firmy twierdzące, że Denso regenerują w rzeczywistości je jakoś tam czyszczą co czasami ma jakiś skutek na chwilę, a czasami nie ma żadnego. Przebieg masz taki, że wtryski jak najbardziej mogą być skończone, chociaż oczywiście zdarzają się i takie egzemplarze, które do 300 tys. dają radę z oryginalnym wtryskami.
Aha, i nie masz Land Cruisera IV, bo nie ma takiego samochodu. Masz Land Cruiser J12 z silnikiem 1KD-FTV
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
Jezeli chcesz miec spokoj na lata to pompa i wtryski do wyjecia i wyslania do np Diesel System z Wa-wy.
Sprawdzenie pompy to jakies 120-140 netto, wtryskow 70 netto + oczywiscie wyjecie.
Jezeli chodzi o wtryski to w ASO teraz sa promocje na wtryskiwacze i czesto wychodza sporo taniej niz te od dystrybutora czyli Diesel Sytem, pod warunkiem, ze masz znajomosci w ASO
Co do reszty układu paliwowego, zawsze warto zajrzec do zbiornika paliwa o wymianie filtra nie wspomne.
Sprawdzenie pompy to jakies 120-140 netto, wtryskow 70 netto + oczywiscie wyjecie.
Jezeli chodzi o wtryski to w ASO teraz sa promocje na wtryskiwacze i czesto wychodza sporo taniej niz te od dystrybutora czyli Diesel Sytem, pod warunkiem, ze masz znajomosci w ASO
Co do reszty układu paliwowego, zawsze warto zajrzec do zbiornika paliwa o wymianie filtra nie wspomne.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 sty 2015, 15:07
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
Pompy denso można skutecznie naprawiać w sieci Bosch Diesel Service. Jak opiłkuje pompa to regeneracja wynosi około 500 -800 zł.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
obawiam się, że wątpięradoslaw.misiura pisze:Pompy denso można skutecznie naprawiać w sieci Bosch Diesel Service. Jak opiłkuje pompa to regeneracja wynosi około 500 -800 zł.
nie robimy przesadnie dużo promieniowych Denso, ale to tylko raczej dlatego, że... one się po prostu nie sypią
a jeżeliby tak się stało, to obawiam się/jestem pewny że kwota jest co najmniej dwu-trzykrotnie za mała, za tyle to będzie robocizna z nowym kompletem uszczelnień plus sprawdzenie w stole
co do naprawy: z tego co widzę, nie ma żadnych części w zamienniku (np. STAR), nie mam wiedzy czy jest coś w oryginale i ile kosztuje (a tanio nie będzie)... dla porównania, zrobienie pompy Delphi (kompleksowo - pompka zasilająca, wałek, rolki, łożyska itp.) to koszt około 2.000-2.300 brutto (w zależności od ilości rolek) - tak więc pompy Denso za 800 zeta naprawić się nie da (ale też zależy co rozumiesz pod pojęciem "regeneracja" hehehe)
najczęściej źródłem (i początkiem) sypania w tego typu pompie jest pompka zasilająca (tłocząca), w Denso jest ona akurat trochę innej konstrukcji (takie koo zębate na mimośrodzie biegające wewnątrz większego koła, o uzębieniu wewnętrznym) - w Delphi sypie się to namiętnie, a w Denso... nie słyszałem
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8365
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
Pompka trochoidalna
Sekcja wysokiego ciśnienia w denso jest wielotłoczkowa - czy jakaś krzywkowa?
Tak czy siak - też się mi te 800 wydaje o wiele za nisko - kompleksowa regeneracja to przecie zostawienie w zasadzie samego korpusu ...
Sekcja wysokiego ciśnienia w denso jest wielotłoczkowa - czy jakaś krzywkowa?
Tak czy siak - też się mi te 800 wydaje o wiele za nisko - kompleksowa regeneracja to przecie zostawienie w zasadzie samego korpusu ...
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
krzywkowa
a zasilająca jest trochę "idalna", a trochę nie idalna
bosch na przykład stosuje takie coś jak pompa oleju - dwie zębatki kręcą się do siebie w aluminiowej obudowie, to też potrafi ciekawie zopiłkować
a zasilająca jest trochę "idalna", a trochę nie idalna
bosch na przykład stosuje takie coś jak pompa oleju - dwie zębatki kręcą się do siebie w aluminiowej obudowie, to też potrafi ciekawie zopiłkować
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8365
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Nierówna praca silnika - regeneracja wtryskiwaczy Denso.
Trochoidalna to też zębata, tyle że o zazębieniu wewnętrznym jednego z kół. Przy podobnych gabarytach znacznie wydajniejsza niż porównywalna gabarytem "klasyczna" zębata.
Japończycy bardzo chętnie stosują ten typ pompy jako pompy oleju w silnikach, umieszczając je bezpośrednio na wale korbowym. Bardzo to upraszcza konstrukcję, i jest praktycznie niezawodne.
Japończycy bardzo chętnie stosują ten typ pompy jako pompy oleju w silnikach, umieszczając je bezpośrednio na wale korbowym. Bardzo to upraszcza konstrukcję, i jest praktycznie niezawodne.