dystanse
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 sie 2014, 01:14
dystanse
Czy ktoś z Was używa? 50-60 mm. Napiszcie o wadach i zaletach.
Re: dystanse
Zazwyczaj to 30 mm. 50-60 to już przesada. Do czego i po co chcesz to założyć?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 sie 2014, 01:14
Re: dystanse
Krótki LC 120. Po co? Większy rozstaw kół pewnie poprawia stabilność. Pytanie tylko, co popsuje. Dlatego pytam czy ktoś używa
Re: dystanse
Z takim odsadzeniem dystansów to na pewno wiele popsujesz i widać że nawet nie masz pojęcia o co pytasz. Żadna normalna firma nie produkuje takich dystansów. Po drugie z fabrycznymi kołami nie ma opcji na ich zamontowanie ze względu na brak miejsca. Koła mają to do siebie że pracują w nadkolach i się skręcają . Maks co można zamontować to dystanse 30 mm i takie są produkowane. Faktycznie auto jest stabilniejsze.
Re: dystanse
W J10 przy kołach 285 i seryjnym hydraulicznym zwieszeniu, dystanse 30mm podchodzą bez problemu?
Re: dystanse
pytanie j/w kolegi Rembacza ?
Re: dystanse
Tak ale seryjne zawieszenie seryjnemu nie równe. Wszyscy mają manię grzebania w czujnikach i potem każde auto i tak inaczej stoi.
Re: dystanse
Ja nigdzie nie grzebie....jeszcze ...wiedzy za mało:)) czyli co do J10 te 30mm mozna Panie czy nie mozna?:))
Re: dystanse
Można Panie można! Znakomicie przyspieszy to zużycie łożysk
Re: dystanse
dobra wiec nie kombinuje:)) kubelek wody dostalem:)) thx:)) ale na kim mam sie wspierac jak nie na gosciach co zeby zjedli:))
Re: dystanse
To akurat nie tak do końca bo zmiana ET to podobny efekt. Tragedii żadnej nie z tym zużywaniem łożysk. Raczej jest to przesadzony mit.Addams pisze:Można Panie można! Znakomicie przyspieszy to zużycie łożysk
Re: dystanse
Mit powiadasz... no to w czerwonej czterdziestce i w Pajero padłem ofiarą tegoż mitu dość szybko po założeniu dystansów wymieniając łożyska .
Dlatego w paździerzu postawiłem na zdroworozsądkowe ET
Zresztą czemu to odsadzenie ma służyć? Kolega wybiera się jednym autem do Japonii, z przyczepą... trawersy będzie robił?
Dlatego w paździerzu postawiłem na zdroworozsądkowe ET
Zresztą czemu to odsadzenie ma służyć? Kolega wybiera się jednym autem do Japonii, z przyczepą... trawersy będzie robił?
Re: dystanse
Przypadek waść ale jak jest luz to zmiana ET na większe czy dołożenie dystansów luz ten pogłębi szybciej.
Re: dystanse
Kylon możesz rozwinąć temat dla niewtajemniczonych? Można seryjny hydrauliczny zawias podciągnąć na cięgnach czujników? Jakieś wady tego rozwiązania?kylon pisze:Tak ale seryjne zawieszenie seryjnemu nie równe. Wszyscy mają manię grzebania w czujnikach i potem każde auto i tak inaczej stoi.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8395
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: dystanse
Takie - że i tak zadziała to średnio. To znaczy zadziała, puki auto będzie na pusto - i z w pełni sprawnymi akumulatorami ciśnienia (co nie jest wcale takie oczywiste).
Praktyka pokazuje - że jak J100 nałapie gnoju na podwozie - to się potrafi zrobic na tyle ciężkie - że hudraulika i tak nie daje rady go dźwignąć, ale prubuje - bo takie dostaje sygnały z czujników wysokości (szczególnie jak są podkręcone). W efekcie tych prób ... siada niżej
Hydro jest wygodne i komfortowe - ale nie jest to opcja do zabawy w błocku - znaczy sie podnoszenie zawiasu na okoliczność głębszego lagru ... działa tak se. Tym autem lepiej ... unikać takich okoliczności
Zresztą - nie bardzo łapie - po co taka zabawa? to auto ma trzy pozycje wyskolości. Czyli co - żeby na tej najwyższej - było jeszcze wyżej? No to z tym słabo będzie, bo to sa prawie całkiem rozciągnięte amortyzatory Trochę się jeszcze da - ale wtedy nie ma już pracy kół w dół - jedzie się jak taczką.
Praktyka pokazuje - że jak J100 nałapie gnoju na podwozie - to się potrafi zrobic na tyle ciężkie - że hudraulika i tak nie daje rady go dźwignąć, ale prubuje - bo takie dostaje sygnały z czujników wysokości (szczególnie jak są podkręcone). W efekcie tych prób ... siada niżej
Hydro jest wygodne i komfortowe - ale nie jest to opcja do zabawy w błocku - znaczy sie podnoszenie zawiasu na okoliczność głębszego lagru ... działa tak se. Tym autem lepiej ... unikać takich okoliczności
Zresztą - nie bardzo łapie - po co taka zabawa? to auto ma trzy pozycje wyskolości. Czyli co - żeby na tej najwyższej - było jeszcze wyżej? No to z tym słabo będzie, bo to sa prawie całkiem rozciągnięte amortyzatory Trochę się jeszcze da - ale wtedy nie ma już pracy kół w dół - jedzie się jak taczką.