wymiana lozyska piasty przod
: 07 lip 2011, 21:19
jako ze w moim zlomku zaczelo delikatnie wyc lozysko ,kupilem w ic lozysko w pudelku KANACO w srodku jest orginal czyli KOYO plus uszczelniacz piasty calosc po znizce 218 pln wiec grosze
zatem demontujemy wszystko co przeszkadza w wyjeciu piasty ,czyli zacisk razem z jarzmem ,koncowke drazka kierowniczego ,dolny sworzen odkrecajac cztery sruby zamiast go zbijac ,oraz gorny sworzen ktory jest gorszy do zbicia ale sie da ,mozna uzyc sciagacza albo porzadny czujnik kinetyczny
sciagamy szalke piasty ,odkrecamy srube przegubu
wiec mamy piaste na stole ,demontujemy uszczelniacz i wyciskamy flansze na prasie
wyciagamy uszczelniacz oraz seger zabezpieczajacy lozysko
wyciskamy lozysko
i wciskamy nowe uprzednio smarujac gniazdo lozysko smarem aby ladnie weszlo
montujemy pierscien segera oraz uszczelniacz
nastepnie wprasowujemy flansze
gotowe ,montaz to juz nie problem ,w osadzeniu gornego sworznia mozna sobie pomoc np.statywem ,z podwyzszonym zawiasem jest ciezej a tak mozntaz to pare sekund
zatem demontujemy wszystko co przeszkadza w wyjeciu piasty ,czyli zacisk razem z jarzmem ,koncowke drazka kierowniczego ,dolny sworzen odkrecajac cztery sruby zamiast go zbijac ,oraz gorny sworzen ktory jest gorszy do zbicia ale sie da ,mozna uzyc sciagacza albo porzadny czujnik kinetyczny
sciagamy szalke piasty ,odkrecamy srube przegubu
wiec mamy piaste na stole ,demontujemy uszczelniacz i wyciskamy flansze na prasie
wyciagamy uszczelniacz oraz seger zabezpieczajacy lozysko
wyciskamy lozysko
i wciskamy nowe uprzednio smarujac gniazdo lozysko smarem aby ladnie weszlo
montujemy pierscien segera oraz uszczelniacz
nastepnie wprasowujemy flansze
gotowe ,montaz to juz nie problem ,w osadzeniu gornego sworznia mozna sobie pomoc np.statywem ,z podwyzszonym zawiasem jest ciezej a tak mozntaz to pare sekund