Kasowanie t-belt
Moderator: luk4s7
Kasowanie t-belt
jak w temacie cala procedura, ja u siebie wlasnie sprawdzilem i dziala ,bez rozkrecania deski itp
Where Optitron (Lexus style with digital odometer) dials are fitted, use the following procedure.
Set the digital display to ODO
Turn off IGN
Holding the TRIP reset button, turn on IGN
Hold TRIP for 5sec.
The digital display will show "1"
Pressing the TRIP will advance the number 1, 2, 3, 4 etc...
Each represents 10,000k. So 10 = 100,000
When you get to "10" press and hold TRIP for 5sec.
Display resets back to the ODO reading
Turn off IGN and then back on.
Where Optitron (Lexus style with digital odometer) dials are fitted, use the following procedure.
Set the digital display to ODO
Turn off IGN
Holding the TRIP reset button, turn on IGN
Hold TRIP for 5sec.
The digital display will show "1"
Pressing the TRIP will advance the number 1, 2, 3, 4 etc...
Each represents 10,000k. So 10 = 100,000
When you get to "10" press and hold TRIP for 5sec.
Display resets back to the ODO reading
Turn off IGN and then back on.
Re: kasowanie t-belt
Napisz chłopakom po polsku bo nie każdy może zrozumieć
Re: kasowanie t-belt
wlaczamy zaplon
ustawiamy sztyfcikiem przy zegarach ODO czyli przebieg calkowity
wylaczamy zaplon
trzymajac wcisniety sztyft wlaczamy zaplon
wciskamy sztyft na 5 sek.
na wyswietlaczu przebiegu pojawi sie "1"
przyciskajac sztyft beda sie pojawiac kolejno cyfry 1,2,3,4,...
kazda cyfra oznacza 10000
kiedy dojdziemy do "10" wciskamy i trzymamy sztyft 5sek.
wylaczamy zaplon ,a nastepnie wlaczamy
to tyle
ustawiamy sztyfcikiem przy zegarach ODO czyli przebieg calkowity
wylaczamy zaplon
trzymajac wcisniety sztyft wlaczamy zaplon
wciskamy sztyft na 5 sek.
na wyswietlaczu przebiegu pojawi sie "1"
przyciskajac sztyft beda sie pojawiac kolejno cyfry 1,2,3,4,...
kazda cyfra oznacza 10000
kiedy dojdziemy do "10" wciskamy i trzymamy sztyft 5sek.
wylaczamy zaplon ,a nastepnie wlaczamy
to tyle
Re: kasowanie t-belt
A jak skasować T-BELT jeśli mam licznik starego typu (analog). Obok T-BELT świeci mi jeszcze pomarańczowa miseczka z olejem. Czy to jest powiązane z t-belt czy to już inna bajka? Od ok 2 tygodni stałem się szczęśliwym pociadaczem 95-ki z 1996 roku i chcę doprowadzić ją do stanu "używalności"
Pozdr
Rive
Pozdr
Rive
Re: kasowanie t-belt
jak chcesz do stanu używalności doprowadzić a nie do zgonu to wymień ten pasek, a i olej przy okazji zmień, ta pomarańczowa lampka zasadniczo pokazuje na przechyłach niski poziom oleju, ale i na płaskim jak na bagnecie minimum to miga/się zapala na stałe
Re: kasowanie t-belt
Auto jest u mechanika, wymienia oleje, filtry i wszystko co jest niezbędne. Stan oleju sprawdzałem i na bagnecie był stan max a nawet trochę więcej. Silnik pracuje idealnie, przynajmniej takie odnosze wrażenie. Zobaczę co będzie po wymianie Rozrządu nie chcę wymieniać bo wiem, że był wymieniany, tyle, że nie była kasowana kontrolka i jakiś czas temu zapaliła się. Dzwoniłem do serwisu i zaśpiewali za tą przyjemność 250PLN i to na dzień dobry
Jeśli ktoś wie jak mogę skasować kontrolkę rozrządu bez wizyty w serwisie to będę wdzięczny!
Nie lubię autoryzowanych serwisów bo miałem wielokrotnie złe doświadczenie. Znajomy od którego kupiłem Cruisera naprawiał wspomaganie w autoryzowanym SERWISIE. Zapłacił 9 tys. PLN a wspomaganie działało tylko przez dwa dni. Potem ćwiczył bicepsy jak przed naprawą.
Wspomaganie też naprawiam. Cieknie olej pompą wspomagania.
Pozdr
Rive
Jeśli ktoś wie jak mogę skasować kontrolkę rozrządu bez wizyty w serwisie to będę wdzięczny!
Nie lubię autoryzowanych serwisów bo miałem wielokrotnie złe doświadczenie. Znajomy od którego kupiłem Cruisera naprawiał wspomaganie w autoryzowanym SERWISIE. Zapłacił 9 tys. PLN a wspomaganie działało tylko przez dwa dni. Potem ćwiczył bicepsy jak przed naprawą.
Wspomaganie też naprawiam. Cieknie olej pompą wspomagania.
Pozdr
Rive
Re: kasowanie t-belt
w nowszych modelach np moj ,rocznik 2001 kasowanie jest tak jak pisalem wyzej czyli takie same jak w lexusie ,ty pewnie bedziesz musial rozebrac licznik i przekrecic srobke za licznikiem , tak mi sie wydaje ,kurcze a myslalem ze wszystki j9 maja taka sama elektronike
Re: kasowanie t-belt
Dzięki za pomoc
Na razie zostawie jak jest ale jeśli mam zdejmować deskę i metodą prób i błędów coś nagrzebać to pewnie podjadę do jakiegoś elektronika, kóry będzie miał program do J9.
Szerokości i dużo błota na drodze!
Pozdr
Rive
Na razie zostawie jak jest ale jeśli mam zdejmować deskę i metodą prób i błędów coś nagrzebać to pewnie podjadę do jakiegoś elektronika, kóry będzie miał program do J9.
Szerokości i dużo błota na drodze!
Pozdr
Rive
Re: kasowanie t-belt
jak znajde linka z instrukcja jak to zrobic to wkleje ,bo nie pamietam gdzie to bylo ,ale procedura jest banalna poprostu przekrecic śrubkę z jednego miejsca w drugie i tyle
Re: kasowanie t-belt
Kasowanie T-BELT w "analogowych licznikach":
demontujemy zegary,
z tylu, czyli z drugiej strony, na wysokosci kontrolki T-BELT jest srubka i nad lub pod nia jest dziurka (w zaleznosci od tego ile razy byla kasowana kontrolka),
teraz aby skasowac kontrolke wystarczy ta srubka odkrecic i wkrecic w pusta dziurke i to wszystko, zamontowac zegary i jezdzic do kolejnej zmiany paska.
demontujemy zegary,
z tylu, czyli z drugiej strony, na wysokosci kontrolki T-BELT jest srubka i nad lub pod nia jest dziurka (w zaleznosci od tego ile razy byla kasowana kontrolka),
teraz aby skasowac kontrolke wystarczy ta srubka odkrecic i wkrecic w pusta dziurke i to wszystko, zamontowac zegary i jezdzic do kolejnej zmiany paska.
Re: kasowanie t-belt
Wielkie dzięki!
Jak odbiorę samochód od mechanika to wypróbuję!
Jak odbiorę samochód od mechanika to wypróbuję!
Re: kasowanie t-belt
Strzalka,
Zapalnla mnie siem dzis z rana lampka T Belt Pomimo faktu, iz pasek podobno byl zmieniany 60 kkm temu. Acha na jakiej zasadzie sie ona zapala? Po przekroczeniu stanu licznika?
Pawel
Zapalnla mnie siem dzis z rana lampka T Belt Pomimo faktu, iz pasek podobno byl zmieniany 60 kkm temu. Acha na jakiej zasadzie sie ona zapala? Po przekroczeniu stanu licznika?
Pawel
Re: kasowanie t-belt
fizyczna wymiana rozrządu nie ma nic wspólnego z kasowaniem kontrolki t-belt. Rozrząd "nie czuje", że jest nowy. Kontrolka zapala się po przekroczeniu określonego przebiegu od skasowania. Więc jeśli poprzedni właściciel nie skasował to się i zapaliło. Wot i tiechnika.
Re: kasowanie t-belt
Spasiba
Re: kasowanie t-belt
dzięki udało sie