Tak informacyjnie jakby ktoś się zastanawiał czy to duży kłopot dobrać się do zegarów w celu np. wymiany żarówek. Otóż nie ma żadnego kłopotu. Czynność jest banalna, to zaledwie kilka śrubek i parę zatrzasków więc jeśli coś chcecie tam pogrzebać to do dzieła. Kolejność mniej więcej taka :
Demontaż osłony pod kolumną kierownicy . Tu akurat nie mam zdjęć . 2 śruby 10-tki na dole po lewej i prawej stronie , a następnie 2 zatrzaski nieco powyżej śrub . Potem całość trzeba wysunąć ciągnąc w dół aby wysunąć łapki z górnej osłony.
Następnie osłona samej kolumny kierowniczej .
1 śrubka krzyżak od spodu osłon , 2 śrubki krzyżak od "czoła" ( aby uzyskać do nich lepszy dostęp należy przekręcić kierownicę), teraz już możemy 2 części osłony zdemontować. W międzyczasie można też zdemontować osłonę stacyjki trzymającą się na 2 zatrzaskach
Teraz już możemy zdemontować osłonę przeciwsłoneczną przednią : 2 śrubki po bokach na dole , 2 zatrzaski nieco powyżej i 2 śrubki krzyżakowe w górnej części ( trzeba zajrzeć od spodu , niestety nie mam zdjęcia).
Następnie odkręcamy od czoła 2 śrubki krzyżakowe osłony przeciwsłonecznej tylnej i ciągnąc ją do siebie demontujemy.
Teraz już pozostało nam odkręcić 4 śrubki krzyżakowe w rogach zegarów i już mamy zegary "na widelcu"
Miłej zabawy
Demontaż licznika , zegarów , prędkościomierza
Moderator: luk4s7
Re: Demontaż licznika , zegarów , prędkościomierza
No i coś się pokrzaczyło z załącznikami. Nie wiem jak to poprawić , bo nie ma możliwości edycji. Czy moderator na to coś poradzi ?