35" w J8 - wady, zalety

Moderator: luk4s7

Emu
Posty: 644
Rejestracja: 16 paź 2008, 23:18

35" w J8 - wady, zalety

Post autor: Emu »

Podobnież to zabójstwo dla tego auta, chyba francek się o tym gdzieś rozpisywał. Jak się zachowuje J8 na lifcie 4" i 35" oponach ? Wiem że trzeba zmienić przełożenia w mostach, ale jak to wpływa na trwałość samych mostów, na prędkość maksymalną, zużycie paliwa no i primo: stabilność jazdy po czarnym.

jezus
Posty: 1817
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: jezus »

To jedyny słuszny rozmiar do 80-ki... :!: :!: :!: reszta to takie dziwne maluchy....i rzadnych przełożeń nie trzeba zmieniać....jakieś bajki na dobranoc ktoś opowiada... :wink:

Awatar użytkownika
francek
Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: francek »

wkładaj, wkładaj- pancerne mosty tego strucla wytrzymają wszystko ale lepiej 38 :mrgreen: Poza tym na pewno poprawi się dynamika, hamowanie i spalanie. A w gnoju tylko głębiej pójdzie do jądra i 2 bloczki będziesz musiał stosować :mrgreen: :mrgreen:
I ciesz się, że jest TT u Kylona.
Boszszszsz

jezus
Posty: 1817
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: jezus »

Ale zobacz jak robia ......
Obrazek

Awatar użytkownika
francek
Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: francek »

Się ciesz- bo wszystko do czasu.
Swoją drogą pancerne musisz miec przeguby. Standardowe wytrzymują 3 miesiące na 35-tkach :( :|

jezus
Posty: 1817
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: jezus »

U mnie około 9 miechów...... :mrgreen: ...ale szybciej lecą krzyżaki przednie...... :mrgreen:

Awatar użytkownika
LEX
Posty: 1582
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:01
Auto: Lexus LX450
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: LEX »

W sumie bez zmian to możesz założyć 35". Jak kupisz sobie z USA przeguby i półosie chro-mo i jak wymienisz talerz&atak to na 40" też pojedziesz. Tam tak mają i dają radę

Awatar użytkownika
francek
Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: francek »

Założyć może ale po co ?? Zaczną się jaja. Przestańcie z tymi mostami. Są słabe i tyle. 33 cale MT to naprawdę optimum dla 80-tki. Po kiego grzyba w kółko wymieniać przeguby, krzyżaki i elementy mostu. Dla tych żałośnych paru cm prześwitu ? Nie opyla się zaprawdę powiadam wam. To autko pięknie śmiga na 33-kach ma moc, moment i kopa i mam wrażenie, że więcej przejeżdża niż na 35-tkach. Jeżdziłem 2 lata na 35 i prawie 1,5 roku na 33 to mam gitara porównanie :D

Awatar użytkownika
slawek
Posty: 359
Rejestracja: 07 lip 2008, 23:03
Auto: HDJ80, Gaz 67B Czapajew
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: slawek »

W pełni Franca popieram, miałem 35 maxxisy, teraz używam 33 (285/75R16) i jest rewelacyjnie!

Awatar użytkownika
LEX
Posty: 1582
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:01
Auto: Lexus LX450
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: LEX »

No w sumie też się zgadzam. Do jazdy po skałkach w Moab to faktycznie fajna sprawa, ale w Polsce mamy piach i błoto. Jak samochód ma osiąść to i tak to zrobi, a te parę centymetrów różnicy nie zrobi. Nie wiem czy masz, ale jeśli nie, to lepiej zainwestuj w wyciągarkę. Wyjdzie taniej i spełni swoje zadanie lepiej niż większe opony. Albo w ogóle zaszalej i wstaw mosty od Volvo, to powiększysz prześwit nie o 3cm, ale o dobre 15cm. Wtedy mi tanio sprzedasz mosty, które masz bo ja nie mam blokad. O widzisz jaki interes dobry wymyśliłem... :D

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: Cobra »

Lex Ty masz pomysł :)

Mosty od Volvo Laplandera na zwolnicach :) to jest fajny patent . Widziałem w jakieś 40 -ce

Awatar użytkownika
LEX
Posty: 1582
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:01
Auto: Lexus LX450
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: LEX »

Baa.. ja mam gdzieś zdjęcia tego na 80tce i na patrolu. Niezłe są...

edit: ooo znalazłem...

Obrazek
Obrazek

Być może też da radę zamontować taki wynalazek:

Obrazek

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: konus »

francek nie opowiadaj.
Najlepszy zestaw do 80 to 35"-37" i im większe bagno, błoto, piach tym lepiej tylko że dla dostawcy części i warsztatu, który będzie zmieniał mega mocne napędy:twisted:

jezus
Posty: 1817
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: jezus »

Marudzicie Pany......
w FZJ 80 przy 205 konikach nie brak mocy na 35 cala maxxisach....... :mrgreen:

Awatar użytkownika
GrzegorzM
Posty: 180
Rejestracja: 24 lut 2008, 19:33
Auto: FZJ 80
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: GrzegorzM »

u mnie na dalekie wyprawy sa 33" ATeki.

Jak mialem czas to w weekendy na rozne szalenstwa dookola bagnistego komina wsadzalem 35 calowe MTeki na stalowych felgach.
I tak przez 2 lata, bez jakiegokolwiek problemu. Rzeczywiscie w blocie robia niezle, ale nie mam porownania do 33 w tym samym bagnie :mrgreen:

Taki model mi się wydaje ok, na stale 35 cali nie jest pewnie dobrą opcją. A jak wybierasz się na Kaukaz to juz zbędny ciężar.

ODPOWIEDZ