remont silnika 2LT

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
JanekBravo
Posty: 29
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:55
Auto: LJ 70 1986/1988 :)
Kontakt:

remont silnika 2LT

Post autor: JanekBravo »

Witam,

Kroi mi sie remont silnika 2LT - slyszalem ze mozna zalozyc glowiece od 2LTII ? Czy to jest prawda ? No i kwestia jakiegos fachowegozakladu w okolicach Poznania co kieszeni czlowieka nie zlupi za bardzo. Bede wdzieczny za namiary i rady.

Pozdrawiam

R.

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Post autor: konus »


Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

Cześć,

Pamiętaj, że jesteś na forum klubowym, na którym większość się zna dobrze i jest dobrze rozumiejącą się grupką wariatów :) Stąd propozycja przedstawienia się w odpowiednim temacie.

Co do silnika - jestem na 99% że silnik 2LT nie różni się od 2LT-II tylko głowicą, ale także dołem. Jak chcesz to mogę bezpośrednio porównać wygląd tych silników jutro (dwa leżą w garażu - 2LT i 2LT-II), tylko przypomnij wieczorem telefonicznie 696 488 762

W Poznaniu polecić mogę tylko chłopaków od Land Roverów, niestety. Przestrzegam natomiast przed kilkoma nowopowstałymi warsztatami off-roadowymi.

A co do samego silnika
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?t=596

może warto rozważyć szybką przekładkę, a mnie pozbawić tego silnika, który mi zalega w garażu? (czy te motory w ogóle się nie sypią? :mrgreen:)

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

Å‚ooo rany, to Ty Rafale :D to po co ja siÄ™ produkujÄ™...:mrgreen:

witaj na najbardziej odpowiednim i sensownym forum w tej czasoprzestrzeni :)

Awatar użytkownika
JanekBravo
Posty: 29
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:55
Auto: LJ 70 1986/1988 :)
Kontakt:

Post autor: JanekBravo »

rozwazam tez ta propozycje - aczkolwiek tak czy inaczej bede go musial potem otworzyc i zrobic przynajmnie pakiet startowy. No i przez to moze sie budzet nie zamknac :)
Chyba ze sie dogadamy co do ceny. Na bardziej przystępną :)
Bo czasami jest lepiej go porzadnie wyremontowac niz wymieniac na kolejny prawie dobry :)

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

JanekBravo pisze:Bo czasami jest lepiej go porzadnie wyremontowac niz wymieniac na kolejny prawie dobry :)
a to 100% prawdy
zadzwoń jutro to sobie pogadamy

Awatar użytkownika
JanekBravo
Posty: 29
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:55
Auto: LJ 70 1986/1988 :)
Kontakt:

Post autor: JanekBravo »

Damian pisze:Å‚ooo rany, to Ty Rafale :D to po co ja siÄ™ produkujÄ™...:mrgreen:

witaj na najbardziej odpowiednim i sensownym forum w tej czasoprzestrzeni :)
no to ja :)

jestem juz chyba zalogowany gdzie sie tylko da - wlasnie zalogowalem sie tez na forum Toyoty :)

czobi
Klubowicz
Posty: 4096
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Post autor: czobi »

w tamtych rejonach to rzecywiscie nedza
sst moga go nie wposcic na plac bo nie koszerny wiec

moosze juz lepiej to porzucic do traska?

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

no przecież samemu mieliście robić :]

szczerze - silnik nie różni się niczym od klasycznych starych diesli, szukałbym wg klucza "dobry, sprawdzony spec od diesli"

Awatar użytkownika
JanekBravo
Posty: 29
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:55
Auto: LJ 70 1986/1988 :)
Kontakt:

Post autor: JanekBravo »

Damian pisze:no przecież samemu mieliście robić :]

szczerze - silnik nie różni się niczym od klasycznych starych diesli, szukałbym wg klucza "dobry, sprawdzony spec od diesli"
pewne rzeczy mozna zostaweic fachowcom, diesel to nie benzyna - sami zrobimy prawie wszystko co sie da, ale nie bedziemy sioe zarzynac :)

mysle ze silnik sobie odpuscimy :)

dzisiaj ja przewoze w miejsce rozbiorki.......

Awatar użytkownika
JanekBravo
Posty: 29
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:55
Auto: LJ 70 1986/1988 :)
Kontakt:

Post autor: JanekBravo »

Poniewqaz tojka byla zarejestrowana na wsi ( w dowodzie land cruierko !!! sic!!) to nie do konca jestem pewien rocznika i wszystkiego innego z tym zwiazanego - czy czesci beda pasowac itd itd. A musze byc pewien cop posaidam :)
Pospisywalem numery z tabliczek znamionowych maszyny
i to wyglada mniej wiecej tak :

JT1V0LJ009016207

3F4LA11G145R151 F

ktos dopomoze ? :) i rozszyfruje moja mala LJ70 w kolorze burgund paryski ?

Awatar użytkownika
Lopex
Posty: 122
Rejestracja: 21 sty 2008, 10:31
Auto: LJ70
Kontakt:

Post autor: Lopex »

Poprawnie to chyba z 7 po LJ :JT1V0LJ009016207
A na szybko produkcja 1986.09
silnik 2lt
Hard top
kierownica po lewej stronie
wersja LX

Awatar użytkownika
JanekBravo
Posty: 29
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:55
Auto: LJ 70 1986/1988 :)
Kontakt:

Post autor: JanekBravo »

a nie wersja standard ?

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

LX to standard
VX to wypas w świni i patyku :mrgreen:

ODPOWIEDZ