Witam serdecznie:)
Piszę ponieważ mam problem z ustawieniem gaźnika w mojej Toyocie. Niedawno zrobiłem remont całego silnika, szlif wału , wymiana panewek ,pierścienie , regeneracja głowicy, regeneracja korb itd.
Po złożeniu silnika ustawieniu zapłonu nie mogę dojść do ładu z gaźnikiem. Silnik raz chodzi nierówno i ma ok 900 obr/min drugi raz chodzi równo i ma 1200-1400 obr/min na jałowym biegu, pozatym w spalinach czuć benzynę i strasznie kopci, a z baku paliwo znika momentalnie , spalanie wzrosło do ok 24l /100km. Po remoncie mam już zrobione ok 2tys km nie bieże oleju ani nic tylko te obroty. Czasami jak gaszę silnik to pomimo przekręcenia kluczyka silnik nadal pracuje jeszcze ok 3-4sek. bardzo bym prosił o pomoc. może znacie jakiegoś dobrego Gaźnikowca w pobliżu Krakowa no nawet w dalszej odległości żeby mi pomógł ustawić gaźnik. Wyczyściłem gaźnik i nic to nie dało.
z góry dziękuje za pomoc. pozdrawiam wszystkich gotąco
Gaźnik silnik 22R
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 paź 2011, 14:38
- Auto: LJ 70
- Kontakt:
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8382
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Gaźnik silnik 22R
Możliwe, że ssanie się nie wyłącza. Możliwe, że zaworek paliwowy nie trzyma.
Czyściłeś ultradźwiękiem czy ręcznie?
U mnie spalanie na poziomie 25 też bywało, ale tylko w zimie i jak jeździłem do roboty pół kilometra. No ale to normalne, bo za mało było żeby silnik zdążył się rozgrzać, i wyłączyć ssanie.
Czyściłeś ultradźwiękiem czy ręcznie?
U mnie spalanie na poziomie 25 też bywało, ale tylko w zimie i jak jeździłem do roboty pół kilometra. No ale to normalne, bo za mało było żeby silnik zdążył się rozgrzać, i wyłączyć ssanie.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 paź 2011, 14:38
- Auto: LJ 70
- Kontakt:
Re: Gaźnik silnik 22R
Ręcznie czyściłem. Rozebrałem gaźnik i wyczyściłem "błotko". Dzięki za podpowieź, będe próbował z tym kąbinować. pokąbinuję jeszcze chociaż mechanik ze mnie żaden, z zawodu zajmuje sie całkiem czymś innym.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 paź 2011, 14:38
- Auto: LJ 70
- Kontakt:
Re: Gaźnik silnik 22R
Wkurzyłem się. Po odebraniu gaźnika z regeneracji nic sie nie poprawiło, okazało się że do d*** zrobili regeneracje ,do tego oprócz gaźnika trzeba by dołożyć kilkanaście stówek w serwisie (tylko tam są dostępne sterowniki, czujniki i zaworki do podciśnienia). Kupiłem gaźnik od poloneza za 300zł trochge trzeba było przerobić kolektor linke do gazu i parę drobiazgów ,ale moja piękna TOYOTA śmiga jak marzenie. Ręczne ssanie, pozmieniane dysze w gaźn9iku i jest siur:) muszę jeszcze popracować bo jest mała dziura w gazie (mija jak sie troszkę podciągnie ssanie ) . Myślę że jeszczę z dyszami pokombinuję i bedzie już na 100% ok
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 paź 2011, 14:38
- Auto: LJ 70
- Kontakt:
Re: Gaźnik silnik 22R
Witam. po nieudanych próbach z gaźnikiem poloneza, zamontowałem gaźnik WEBER DGAV odrazu dorzucilem filtr powietrza K&N i odrazu czuć że autko jedzie , gaźnik daje fajny moment , a wymiana filtra trośzkę mocy . można powiedzieć że autko idzie jak należy:)