Panowie, pomóżcie - jakim cudem polibusze poskladane na molibdenie moga trzeszczeć ? a moze to co innego, choc dzwieki dochodza wyraznie z okolic mocowan resorow... szczegoly tutaj:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight=
i jeszcze jeden problem - dzwonienie gdzies z przodu silnika, wygladajace na padajace łożysko... w 2L-T w ciemno powiedzialbym, ze to łożysko napinacza paska klinowego, ale tutaj takiego napinacza nie ma (13B)
podejrzewalem od razu alternator, ale to tez nie on... nie pompa wody... zostale tylko zabudowana pompa wspomagania:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=43156
dzieki za sugestie
zawieszenie OME + dzwonienie z silnika
Moderator: luk4s7
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
no to jeszcze jedno pytanie - bo mnie to "A" i "B" nieco zaciekawilo... a to dlatego, ze moj BJ po zamontowaniu zgodnie z wytycznymi tylnych resorow (B pasazer, A kierowca) zauwazalnie zaczal "lezec" troche na prawa strone (pasazera) widac to bylo wyraznie po kacie ustwaienia wieszakow... tak jakby resory A i B byly odwrotnie
pisze w czasie przeszlym, bo pare dni temu w rumunii wpadlem prawa strona w niezabezpieczona (to typowe w tych okolicach, uważajcie!) studzienke kanalizacyjna metrowej srednicy - bilans: zgieta felga, zgienty amor (na smieci), resor OME zgiety (ale na szczescie nie pekł... no i w wyniku tego zgiecia poszedl do gory - dlatego auto juz nie "lezy" na prawa strone
ale do czego zmierzam - przypadkowo zauwazylem, ze tylne sprezyny OME do LJ70 maja rowniez oznaczenia "A" i "B", tylko ze tam sprezyna "B" pasuje wyłącznie na strone KIEROWCY
czy to czasami nie tak, że "B" ma isc na strone pasazera. owszem - ale w Australii - czyli na lewą - u nas na strone kierowcy
seb
pisze w czasie przeszlym, bo pare dni temu w rumunii wpadlem prawa strona w niezabezpieczona (to typowe w tych okolicach, uważajcie!) studzienke kanalizacyjna metrowej srednicy - bilans: zgieta felga, zgienty amor (na smieci), resor OME zgiety (ale na szczescie nie pekł... no i w wyniku tego zgiecia poszedl do gory - dlatego auto juz nie "lezy" na prawa strone
ale do czego zmierzam - przypadkowo zauwazylem, ze tylne sprezyny OME do LJ70 maja rowniez oznaczenia "A" i "B", tylko ze tam sprezyna "B" pasuje wyłącznie na strone KIEROWCY
czy to czasami nie tak, że "B" ma isc na strone pasazera. owszem - ale w Australii - czyli na lewą - u nas na strone kierowcy
seb