różnice miedzy KJ70 I KZJ70 obia trzylitrowe turbo diesle
Moderator: luk4s7
różnice miedzy KJ70 I KZJ70 obia trzylitrowe turbo diesle
w związku z tym że ciągle jestem na etapie poszukiwań a przed pierwszym maja mam się wybrać do Helmutów ze znajomym obejrzeć KJ70 Z 1996 r chyba silnik 1 kz-t bo napewno trzylitrowy turbodiesel chciałem zapytać grono jakie są podstawowe różnice między KJ70 a KZJ70 Z tym samym silnikiem widoczne na oko ,
Re: różnice miedzy KJ70 I KZJ70 obia trzylitrowe turbo diesle
KJ70=KZJ70 - w Niemczech tak czesto nazywaja KZJ'ta (ja bynajmniej tak mialem w briefie)
Re: różnice miedzy KJ70 I KZJ70 obia trzylitrowe turbo diesle
no właśnie bo też są takie informacje że powyżej któregoś tam roku wypuszczono KJ która posiadała min silnik właśnie taki i hamulce tarczowe z tyłu czyli jak w KZJ
Re: różnice miedzy KJ70 I KZJ70 obia trzylitrowe turbo diesle
Kwestia tarcz z tylu jest dyskusyjna - ja mam KJ (wg briefu) ale z tylu szczeki, ktos mial teorie ze z '96r wszystkie sa z tarczami ...murcas pisze:no właśnie bo też są takie informacje że powyżej któregoś tam roku wypuszczono KJ która posiadała min silnik właśnie taki i hamulce tarczowe z tyłu czyli jak w KZJ
Re: różnice miedzy KJ70 I KZJ70 obia trzylitrowe turbo diesle
to ja mam pytanie czym różnia sie mosty lj od kzj bo ja mam w lj od kzj z tarczami z tyłu
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8420
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: różnice miedzy KJ70 I KZJ70 obia trzylitrowe turbo diesle
To nie jest kwestia modelu, ale rynku, na którym był sprzedawany. KZJ70 były po prostu, jako "bogatsza wersja" w takowe (tarczowe) hamulce wyposażana, jak się zdaje właśnie na rynek holenderski (może i gdzie indziej też, ale się nie spotkałem).
Co do samej idei - tarcze są nieco lepsze (szybciej się oczyszczają, i są mniej wrażliwe na wodę), ale nie piałbym tu z zachwytu. Rozwiązanie tam przyjęte jest podobne jak w J8, J9 i J10, i ma też swoje wady (zapiekają się prowadnice zacisku), również hamulec ręczny, z racji zmniejszonej średnicy i szerokości szczęk jest mniej wydajny niż w klasycznym, bębnowym rozwiązaniu.
Co do samej idei - tarcze są nieco lepsze (szybciej się oczyszczają, i są mniej wrażliwe na wodę), ale nie piałbym tu z zachwytu. Rozwiązanie tam przyjęte jest podobne jak w J8, J9 i J10, i ma też swoje wady (zapiekają się prowadnice zacisku), również hamulec ręczny, z racji zmniejszonej średnicy i szerokości szczęk jest mniej wydajny niż w klasycznym, bębnowym rozwiązaniu.
Re: różnice miedzy KJ70 I KZJ70 obia trzylitrowe turbo diesle
Przyznaje - reczny jest dalej H...wy jak wczesniej
Trzeba bedzie w koncu zapodac na wale jak w (tfu!) Patrolu i bedzei cacy
Trzeba bedzie w koncu zapodac na wale jak w (tfu!) Patrolu i bedzei cacy