artykuł o nowej j7
Moderator: luk4s7
artykuł o nowej j7
w auto świat 4x4 jest fajny artykuł o nowej 76. kurcze już nic nie rozumiem. oznaczenia toyki to durne są jak fuj. zawsze myślałem ze to jest 77, niektórzy nazywają to 78 a w gazecie piszą że to 76 pojebane te skośnookie inżyniery.
77 to jest to
77 to jest to
Kwiatec, to wszystko jest bardzo proste, trzeba tylko rozróżniać Heavy Duty od Light Duty. Najprościej:
- HD - duże silniki i resory (od połowy lat '90 z przodu sprężyna)
- LD - małe silniki i zawiecha na sprężynach
Stąd Gałka ma HD, a Fobos LD. Nasze KZJ-oty też LD.
Teraz z serii 70 są już tylko HD. J7 LD zastąpiło J9, a potem (2002) J12.
Zatem HZJ 76 to pięciodrzwiowy HD z 4,2 D. VDJ 76 będzie z 4,5 D-4D.
W LD były oznaczenia LJ, KZJ 77 i 78 (!!). W HD HZJ 76, czasami 77.
Kapewu?
- HD - duże silniki i resory (od połowy lat '90 z przodu sprężyna)
- LD - małe silniki i zawiecha na sprężynach
Stąd Gałka ma HD, a Fobos LD. Nasze KZJ-oty też LD.
Teraz z serii 70 są już tylko HD. J7 LD zastąpiło J9, a potem (2002) J12.
Zatem HZJ 76 to pięciodrzwiowy HD z 4,2 D. VDJ 76 będzie z 4,5 D-4D.
W LD były oznaczenia LJ, KZJ 77 i 78 (!!). W HD HZJ 76, czasami 77.
Kapewu?
Mam pytanie do znawców tematu.
Chodzi mianowicie o nowe siódemki.
Podoba mi się takie coś:
Jak już kiedyś nazbieram to może...
Mój dylemat dotyczy jadnak utrzymania takiego auta w Polsce.
Z zakupem nie ma problemu, w niemcowni sprowadzają.
Jednak części ??? Pewnie filtry i inne materiały eksploatacyjne są wspólne z poprzednimi modelami 4,2 D, 130 KM.
Jak jest z częściami typowo do tego modelu ???
Np. blachy po stłuczce itp.
Jest możliwe kupienie takich rzeczy bliżej niż w Arabii Saudyjskiej.
Czy możliwe jest użytkowanie takiego auta w Polskich warunkach.
Chodzi mi o użytkowanie normalne w terenie jako następca mojej 95 gdzie elementy się zużywają, a nie do lansownia się się po szosie oldskulowym autem.
Chodzi mianowicie o nowe siódemki.
Podoba mi się takie coś:
Jak już kiedyś nazbieram to może...
Mój dylemat dotyczy jadnak utrzymania takiego auta w Polsce.
Z zakupem nie ma problemu, w niemcowni sprowadzają.
Jednak części ??? Pewnie filtry i inne materiały eksploatacyjne są wspólne z poprzednimi modelami 4,2 D, 130 KM.
Jak jest z częściami typowo do tego modelu ???
Np. blachy po stłuczce itp.
Jest możliwe kupienie takich rzeczy bliżej niż w Arabii Saudyjskiej.
Czy możliwe jest użytkowanie takiego auta w Polskich warunkach.
Chodzi mi o użytkowanie normalne w terenie jako następca mojej 95 gdzie elementy się zużywają, a nie do lansownia się się po szosie oldskulowym autem.
Nie ma z tym najmniejszych problemów. To jest następca HZJ77 albo bez drugiej pary drzwi HZJ78. Siedemdziesiątek ósemek jest już sporo w Polsce i kilka z nich do nas przyjeżdża na serwis oraz przeróbki. Wszystkie części eksploatacyjne są bez problemu. Oryginalne i te w zamiennikach. Jeśli potrzebne oryginały przychodzą w kilka dni z Belgii albo w 10 z Japonii. Blachy niestety tylko w oryginałach ale i to nie problem. Z nowym silnikiem V8 też nie będzie problemu bo wchodzą teraz one do Polski w nowych Landach.
a co to za plotki jak już wszyscy wiedzą że Bławatek (Czobikowa) zakupiła tę białą 77 z kielców. plociuchy trzymać następnym razem gębę na kłódki a nie mi każecie siedzić cicho i na debila wychodzę i ludzi w chuj robie... cipy!!!kylon pisze:A tu plotki niosą, że cos kupiłeś. Pucować się proszę
generalnie fajna 77 bardzo mi się podoba dość znaczny trzeba wpakować pakiecić startowy ale ogólnie fajna i cena dobra