aktualnie mam założony most z LSD, ale pojawiły się dosyć spore luzy,jestem wręcz pewny,że spowodowane to jest zużyciem tarczek blokady.
LSD raczej nie będę reanimował,bo to spore koszty,
i teraz mam dylemat czy:
w miejsce tarczek założy dystans,tak aby wykasować luz
czy założyć zwykły mechanizm różnicowy
ponoć ten z LSD jest 4-satelitowy i przez to mocniejszy
co radzicie ?
tylny most w LJ 70
Moderator: luk4s7
Re: tylny most w LJ 70
Poprosic kolegow, ktorzy wymieniali LSD na ARB - ja niestety swoj podarowalem koledze ale pewnie wiele osob ma takowe ....
a LSD fajnie robi, ostatnio na Rumunskich szlakach widzialem jak przy podjezdzie spielo na sztywno tyl tak ze KZJ'cik @tadeo darl pod gore jak z pelna blokada ....
a LSD fajnie robi, ostatnio na Rumunskich szlakach widzialem jak przy podjezdzie spielo na sztywno tyl tak ze KZJ'cik @tadeo darl pod gore jak z pelna blokada ....
Re: tylny most w LJ 70
Zadzwon do Kylona. Kiedys wymienialem LSD na ARB'a. Gdzies tam chyba jeszcze moj lezy.
Pzdr
Czarek
Pzdr
Czarek
Re: tylny most w LJ 70
dzięki, będę dzwonił
Re: tylny most w LJ 70
niekoniecznieMagu pisze: LSD raczej nie będę reanimował,bo to spore koszty,
idzie założyć tarczki od modelu sprzed 90 roku, które już mają normalną cenę 30zł/sztuka
tylko trzeba myk zrobić, ale działa i hula już dwa lata
Re: tylny most w LJ 70
ale ja mam model z przed 90Damian pisze:niekoniecznieMagu pisze: LSD raczej nie będę reanimował,bo to spore koszty,
idzie założyć tarczki od modelu sprzed 90 roku, które już mają normalną cenę 30zł/sztuka
tylko trzeba myk zrobić, ale działa i hula już dwa lata
mówisz 30 zł , jutro sprawdzę
wymienia się same tarczki czy podkładki też
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8420
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: tylny most w LJ 70
Wymienia się komplet tarczek, a do odpowiedniego ustawienia luzu dobiera się pierwszą (od strony kosza). Ta pierwsza występuje w różnych grubościach stopniowana co 0,05mm, jak się nie mylę.
Były też wersje 4-ro satelitowe bez LSD, ale dosyć ciężko je utrafić.
Za to łatwo utrafić na dyfer od J90. też jest 4-ro satelitowy, ale z blokadą 100%. Pasuje do J7 prawie bolt on, trzeba jedynie w pochwie mostu zrobić małe podcuęcie (na przesówkę) i zrobić dwa nowe otworki na śruby (M8).
Były też wersje 4-ro satelitowe bez LSD, ale dosyć ciężko je utrafić.
Za to łatwo utrafić na dyfer od J90. też jest 4-ro satelitowy, ale z blokadą 100%. Pasuje do J7 prawie bolt on, trzeba jedynie w pochwie mostu zrobić małe podcuęcie (na przesówkę) i zrobić dwa nowe otworki na śruby (M8).