Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Moderator: luk4s7
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1236
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
No
To jedyna rzecz jaką mam od Toyoty w mojej przeprawówce czyli legendarne mosty od Bj70 Heavy Duty się rozpitoliła na srajdzie
Mówiła mi Mama coś o Patrolu ale jak zwykle musiałem sobie wydumać.
Primo dzielę się uwagami, że heavy i duty to one są jak nie przymierzjąc legendy o 80-tkach
Półoś pękła przy kołach 33 cale Bogger MT na podjeździe na wprost po lekkim piachu przy zapiętej tylnej blokadzie. ( bez blokady nie dawało rady )
Proszę mi tu nie pisać, że wszystko można ukręcić bo wiem kiedy się to stało i podjazd próbowałem robic raczej wykorzystując moment obrotowy a nie but.
W związku z tym pytanie- czy od razu to wy.....ć w kosmoś ( wagowo to Patrol ) czy są jakoweś patenty na wzmocnienie półosiek- no bo to jakis dramat jest.
Ponadto prawa tylna półoś mnie interesi - może ktoś ma
Pzdr
Franc
To jedyna rzecz jaką mam od Toyoty w mojej przeprawówce czyli legendarne mosty od Bj70 Heavy Duty się rozpitoliła na srajdzie
Mówiła mi Mama coś o Patrolu ale jak zwykle musiałem sobie wydumać.
Primo dzielę się uwagami, że heavy i duty to one są jak nie przymierzjąc legendy o 80-tkach
Półoś pękła przy kołach 33 cale Bogger MT na podjeździe na wprost po lekkim piachu przy zapiętej tylnej blokadzie. ( bez blokady nie dawało rady )
Proszę mi tu nie pisać, że wszystko można ukręcić bo wiem kiedy się to stało i podjazd próbowałem robic raczej wykorzystując moment obrotowy a nie but.
W związku z tym pytanie- czy od razu to wy.....ć w kosmoś ( wagowo to Patrol ) czy są jakoweś patenty na wzmocnienie półosiek- no bo to jakis dramat jest.
Ponadto prawa tylna półoś mnie interesi - może ktoś ma
Pzdr
Franc
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2009, 14:50 przez francek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
kupuj ptrolowskie i nieszukaj dziury w dupie....
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
od razu z laplanda , po co przechodzic kolejny etap
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1236
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Laplander to wiecie idzie do jądra i mam go w duu....e
Pytanie czy można jakoś wzmocnić te półosie ?
Generalnie mosty są ok przełożenia dobrane do reduktora super i nie chce się rozstawać z nimi.
Tylko ta klegendarna trwałość mnie dobija
Pytanie czy można jakoś wzmocnić te półosie ?
Generalnie mosty są ok przełożenia dobrane do reduktora super i nie chce się rozstawać z nimi.
Tylko ta klegendarna trwałość mnie dobija
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1236
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
No i już ...
Półoś pekła 10 cm od zabieraka. Pęknięcie pojedyńcze jak żyletka. Nie ma śladów zużycia materiałowego- przynajmniej zewnętrznych .....
Czyli gównolit jak zwykle
Półoś pekła 10 cm od zabieraka. Pęknięcie pojedyńcze jak żyletka. Nie ma śladów zużycia materiałowego- przynajmniej zewnętrznych .....
Czyli gównolit jak zwykle
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1236
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Dzięki Hashid za pomoc. Półoś już w drodze
Cena jak zwykle zabójcza. Tyle co za cały most od Lj-tki lub pół mostu Parcha
Cena jak zwykle zabójcza. Tyle co za cały most od Lj-tki lub pół mostu Parcha
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Francek. Możesz wrzucić tu fotkę tej półosi?
No i miałeś zajechać
No i miałeś zajechać
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1236
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Przepraszam ale nawał pracy. Jutro się melduję. Fotkę prześle Borówa.
Generalnie wszyscy się dziwią, że ją ukręciłem Ale z ręką na sercu było zero buta Nie było również luzów na piaście
Podejrzewam, że miała 20-lat ( mosty są z 1988 roku ) i po prostu przyszedł jej czas ...
Tak jak mówię JA JESTEM MEGA ZADOWOLONY z tych mostów. Problem jest jedynie z szybkim dostępem do części. Myślałem, że po wymianie łożysk, uszczelniaczy i olejów problem z mostami mam na razie z głowy.....
No i (s)rajdy- Jak np. na takim Magamie mi walnie półoś pierwszego dnia to mam pozamiatane ....
Co innego gdybym miał tam Parcha albo Suzę ........
No ale wymienimy na nową i się zobaczy- mam nadzieję, że jednak cokolwiek jest w tej marce co jest Heavy Duty do diaska ciężkiego
Generalnie wszyscy się dziwią, że ją ukręciłem Ale z ręką na sercu było zero buta Nie było również luzów na piaście
Podejrzewam, że miała 20-lat ( mosty są z 1988 roku ) i po prostu przyszedł jej czas ...
Tak jak mówię JA JESTEM MEGA ZADOWOLONY z tych mostów. Problem jest jedynie z szybkim dostępem do części. Myślałem, że po wymianie łożysk, uszczelniaczy i olejów problem z mostami mam na razie z głowy.....
No i (s)rajdy- Jak np. na takim Magamie mi walnie półoś pierwszego dnia to mam pozamiatane ....
Co innego gdybym miał tam Parcha albo Suzę ........
No ale wymienimy na nową i się zobaczy- mam nadzieję, że jednak cokolwiek jest w tej marce co jest Heavy Duty do diaska ciężkiego
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
lepiej napisz gdzie mozna zobaczyc w sieci zdjecie tego auta , ktorym to ukreciles.
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1236
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Raczej jeżdżę w terenie niż w sieci
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Nie dalem rady obejrzec jak to jezdzi w ciezszym terenie niestetyfrancek pisze:Raczej jeżdżę w terenie niż w sieci
Na tych boggerach nie ma uja zeby bez buta urwac taka polos wiec po prostu...zmeczenie materialu. Plus,ze przynajmniej sprzeta przetestowales
I proszzzz oddac mi jakis zacisk do parchatego bo most na opych se rozkompletowalem
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1236
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
O tu Pan jesteś a ja Cię szukam .....
Zacisk chcesz z powrotem czy może wolisz go opylić ???
Zacisk chcesz z powrotem czy może wolisz go opylić ???
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Jak cena niema znaczenia a tylko element niezniszczalny to napisz do gościa pbs@mohawk.net że potrzebujesz co i jak.
Cena z tego co pamiętam to ok. 2000$ za tył i coś koło tego za przód.
Cena z tego co pamiętam to ok. 2000$ za tył i coś koło tego za przód.
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Looknij tez tu - niby jest napisane Hill 1979 -85 ale moze podpasuje do 70tki
http://www.marlincrawler.com/axle/rear- ... rear-axles
http://www.marlincrawler.com/axle/rear- ... rear-axles
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1236
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Mosty od BJ70 Heavy Duty z blokadami
Nie no chłopaki- rozwiązania fajne ale kompletnie nieekonomiczne
Nawet przy dolarze po 2 zł a kiedy to było ???
Myślę, że jeżeli nadal będzie się kaszanić to najpier wymienię mosty na Lj-kę - tu sporą zaletą jest różnica wagowa - i damy ARB. Sporym plusem są ceny uzywanych mostów. Od 1000-13000 zł za sztukę. Tak mają Twardzi i Ziuty (Ci to nawet zaspawali obydwa mechanizmy ) i nic im się nie ukręca. Co prawda obydwie te załogi jeżdżą na Simexach 32/10,5 ...
A jeżeli będzie to klękało przy Boggerach 33 to niestety pójdzie k.....o ciężki Parch z oryginalną blokadą tyłu i ARB-em z przodu.
Nadal jednak w moim bolidzie pozostanie jedna kluczowa cześć z Toyoty
Ale o niej bliżej wtedy kiedy się spie.......li
Nawet przy dolarze po 2 zł a kiedy to było ???
Myślę, że jeżeli nadal będzie się kaszanić to najpier wymienię mosty na Lj-kę - tu sporą zaletą jest różnica wagowa - i damy ARB. Sporym plusem są ceny uzywanych mostów. Od 1000-13000 zł za sztukę. Tak mają Twardzi i Ziuty (Ci to nawet zaspawali obydwa mechanizmy ) i nic im się nie ukręca. Co prawda obydwie te załogi jeżdżą na Simexach 32/10,5 ...
A jeżeli będzie to klękało przy Boggerach 33 to niestety pójdzie k.....o ciężki Parch z oryginalną blokadą tyłu i ARB-em z przodu.
Nadal jednak w moim bolidzie pozostanie jedna kluczowa cześć z Toyoty
Ale o niej bliżej wtedy kiedy się spie.......li