LJ 70 czy HZJ 70?
Moderator: luk4s7
- Magnus
- Klubowicz
- Posty: 985
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:34
- Auto: aktualnie bez auta, kiedyś HZJ73, HDJ80
- Kontakt:
LJ 70 czy HZJ 70?
Przymierzam się do zmiany HDJ na na coś mniejszego. HDJ dobry na wyprawy, a ja z uwagi na ograniczenia czasowe wolałym coś do weekendowego katowania w terenie z opcją 1 raz w roku wyprawa max. 2 tygodniowa. Cena zakupu bazy ok. 20.000 zł.
Przejrzalem internrtowe oferty i mam takie skojarzenia:
HZJ 70 ma fajny, duży silnik, ale z tego co wiem, to jak w HDJ mogą być problemy z panewkami w samochodach do ok. 1994 r. Nie wiem jak z mostami bo w HDJ też przednie padały. Ponadto ma resory co skutkuje mniejszym wykrzyżem i ciężki silnik. Raczej rzadki model.
LJ 70 jest znowu bardziej popularny (dostęp części), lżejszy i zawieszenie na sprężynach. Słabiutki jest natomiast silnik, nawet ten 2LT II (90km).
Macie jakieś zdanie na ten temat? Może jeszcze BJ?
Przejrzalem internrtowe oferty i mam takie skojarzenia:
HZJ 70 ma fajny, duży silnik, ale z tego co wiem, to jak w HDJ mogą być problemy z panewkami w samochodach do ok. 1994 r. Nie wiem jak z mostami bo w HDJ też przednie padały. Ponadto ma resory co skutkuje mniejszym wykrzyżem i ciężki silnik. Raczej rzadki model.
LJ 70 jest znowu bardziej popularny (dostęp części), lżejszy i zawieszenie na sprężynach. Słabiutki jest natomiast silnik, nawet ten 2LT II (90km).
Macie jakieś zdanie na ten temat? Może jeszcze BJ?
Jak pojedziesz z nami do Tunezji to porównasz, która lepiej wchodzi na wydmy - no to odpowiedź już znasz. HZJ-ocik to fajne auto ale mułowate również w trasie. Wczoraj wróciłem z podróży 1000 km w jedną mańkę HZJ-otem i z wyprzedzaniem na autobanie słabo było. Zaraz bedziemy podkręcali HZJ-oty - już bania pracuje a wiedzy jest sporo do pobrania od tych co to robią setkami .Gałka pisze:do terenu lepsza KZJ, na wyprawy HZJ z silnikiem 1HZ.
- Magnus
- Klubowicz
- Posty: 985
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:34
- Auto: aktualnie bez auta, kiedyś HZJ73, HDJ80
- Kontakt:
Można przemyśleć
Mój sprzęt nie zmotany i kilka rzeczy do zrobienia.
Jakby co to pisz na maro_w@o2.pl.
Mój sprzęt nie zmotany i kilka rzeczy do zrobienia.
Jakby co to pisz na maro_w@o2.pl.
- Magnus
- Klubowicz
- Posty: 985
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:34
- Auto: aktualnie bez auta, kiedyś HZJ73, HDJ80
- Kontakt:
ja tam się nie boję, bo wszystko powiem co wiem, choć mogę czegoś nie wiedzieć W takich klubowych przypadkach proponuję wyznaczenie klubowego eksperta-arbitra Kylon - co Ty na to
A tak poważnie to jeszcze chyba obaj nie wiemy czy chcemy się zamienić Do mojego trzeba ładnych parę groszy wrzucić, a Sebastiana to praktycznie na gotowo.
A tak poważnie to jeszcze chyba obaj nie wiemy czy chcemy się zamienić Do mojego trzeba ładnych parę groszy wrzucić, a Sebastiana to praktycznie na gotowo.
na gotowo to chłopie te w ASO stoją i co gwarancje mają. w każdy trzeba pakiet startowy pakowaćMarekWójcik pisze:ja tam się nie boję, bo wszystko powiem co wiem, choć mogę czegoś nie wiedzieć W takich klubowych przypadkach proponuję wyznaczenie klubowego eksperta-arbitra Kylon - co Ty na to
A tak poważnie to jeszcze chyba obaj nie wiemy czy chcemy się zamienić Do mojego trzeba ładnych parę groszy wrzucić, a Sebastiana to praktycznie na gotowo.
znam 2-ch takich co kupili HZJ za 22 i 18 tyś. Czyli na start się łapiesz. Tylko co dalej z pakietem. Mój wyniósł 14 tys.MarekWójcik pisze:Dla mnie też KZJ faktycznie byłby najlepszy, ale to koszt min 30.000. Ja myslałem co czyms za ok. 20.000 zł, a za tę różnicę to już masz pakiet startowy.
Na razie jeszcze nie wiem czy w HDJ-ta pakować kasę czy też go wymienić. Czas pokaże.